Атлет

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

Атлет

Мнениеот tedo » Съб Юли 05, 2008 2:39 pm

Цел на проекта:
Засега топологията на тялото, до тук съм карал на око,
мисля след това да пооправя пропорциите
Изображение
tedo
 
Мнения: 16
Регистриран на: Пон Апр 28, 2008 6:43 pm

Re: Атлет

Мнениеот doc » Съб Юли 05, 2008 8:02 pm

Изглежда обещаващо.
С каква техника го работиш, ползваш ли скулпт-режима? Не е ли по-лесно от самото начало да имаш предвид пропорциите?
doc
 
Мнения: 310
Регистриран на: Нед Май 11, 2008 7:59 pm

Re: Атлет

Мнениеот tedo » Съб Юли 05, 2008 8:46 pm

Трябваше ми тяло за ригване и се заиграх...
Не съм ползвал скулпт, но имам идея да направя hi-res дубликат на модела,
след което да добавя детаили /примерно изпъкнали вени/ и да се пробвам
с normal mapping какво ще стане.
За пропорциите определено е по-добре да се имат предвид от начало,
но започнах без снимки и реших после да се занимавам.
Изображение
tedo
 
Мнения: 16
Регистриран на: Пон Апр 28, 2008 6:43 pm

Re: Атлет

Мнениеот doc » Съб Юли 05, 2008 9:00 pm

Поздравления за това, че си правиш модела от начало. Аз карам по мързеливия начин - първо си търся нещо подходящо из Мрежата.
Всъщност причината е, че не съм много в час с моделирането на хуманоиди. Не ги докарвам добре.
Ще бъде интересно да го видим в по-напреднала фаза.
doc
 
Мнения: 310
Регистриран на: Нед Май 11, 2008 7:59 pm

Re: Атлет

Мнениеот Syziph » Нед Юли 06, 2008 1:13 pm

Добре е но има доста анатомични грешки. Коремните мускули са с друга форма и не са толкова хлътнали навътре. Трапецовидните мускули не се сливат така с врата и гръдния кош е малко удължен.
Можеш да използваш тази картинка за сравнение:
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Re: Атлет

Мнениеот tedo » Нед Юли 06, 2008 5:06 pm

Това ми е първият реалистичен човечец,
определено ще трябва да му поправя анатомията :DD
Благодаря за подкрепата и критиките :cheers:
tedo
 
Мнения: 16
Регистриран на: Пон Апр 28, 2008 6:43 pm

Re: Атлет

Мнениеот AKIRA_SAN » Пон Юли 07, 2008 12:32 am

Качих блендър туториала Realistic Human modeling, може би ще помогне също.
http://www.bgshare.com/342283/Realistic ... ng.zip.htm
I want riches! I want Women! I want status and power!
I want everything in the world! That includes eternal life.
Аватар
AKIRA_SAN
 
Мнения: 76
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 5:00 pm
Местоположение: Neo Ruse

Re: Атлет

Мнениеот tedo » Сря Юли 09, 2008 9:14 pm

Малко напредък и поправки по работата:
Изображение
AKIRA_SAN, изтеглих туториала, изглежда много добър!
tedo
 
Мнения: 16
Регистриран на: Пон Апр 28, 2008 6:43 pm

Re: Атлет

Мнениеот tedo » Чет Юли 17, 2008 8:34 pm

Успях да отделя малко време по проекта.
Доста се поизмъчих с гърба, промених почти всичко.
Старая се да избягвам триъгълни полигони и до момента успявам,
въпреки че като гледам туториала, при гънки се използват доста смело.
Изображение
tedo
 
Мнения: 16
Регистриран на: Пон Апр 28, 2008 6:43 pm

Re: Атлет

Мнениеот Martin Bogoev » Пет Юли 25, 2008 2:26 am

Обекта е LowPoly нали?
Как става това с огъването на чертите на полигоните?
За пръв път го виждам,с Subsurf ли?
Visoko inteligentnite hora se zanimavat s "Blender 3d"ostanalite hodqt na kino za da vidqt kakvo sa postignali!
Аватар
Martin Bogoev
 
Мнения: 65
Регистриран на: Сря Окт 31, 2007 7:01 pm
Местоположение: Pazardjik

Re: Атлет

Мнениеот Syziph » Съб Юли 26, 2008 9:48 pm

В панела на Subsurf модификатора има едно малко кръгло бутонче, което прави това.
Прикачени файлове
sticky-edges.jpg
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Re: Атлет

Мнениеот tedo » Вто Авг 12, 2008 4:28 pm

Изображение
Изображение
tedo
 
Мнения: 16
Регистриран на: Пон Апр 28, 2008 6:43 pm


Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта

cron