пак стъкло :)

Тук е мястото където могат да се споделят/обсъдят някои нови функции плъгини, скриптове, програми или неофициани build-ве на Blender3D.

Модератори: ileto, kmn

пак стъкло :)

Мнениеот kmn » Нед Сеп 03, 2006 10:38 pm

ами заиграх се преди малко и туй излезе на първи прочит:

[res]kmn_hexagone_glass_01.png[/res]
АНИМАЦИЯ ЗАЛИВА ЦЯЛАТА ЗЕМЯ!
Аватар
kmn
 
Мнения: 228
Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 10:55 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот kmn » Нед Сеп 03, 2006 11:51 pm

втори опит :)
тоз път почаках доста докато се рендне.

[res]kmn_hexagone_glass_02.png[/res]
АНИМАЦИЯ ЗАЛИВА ЦЯЛАТА ЗЕМЯ!
Аватар
kmn
 
Мнения: 228
Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 10:55 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот 3dom » Пон Сеп 04, 2006 12:35 pm

Колко фотона имаш на лампата и с колко блур ти е? Пробвай и радиуса на фотоните да промениш и би трябвало да изглеждат нещата по-добре.
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Мнениеот kmn » Пон Сеп 04, 2006 2:30 pm

ето ти копи/паста от съобщенията на яфрей-я

=== kd-tree stats (0.85s) ===
primitives in tree: 18700
interior nodes: 69706 / leaf nodes: 69707 (empty: 25659 = 36.8098%)
[Loader]: Added object OBMesh
[Loader]: Added spherelight light LAMP1
[Loader]: Added photonlight light LAMP2
[Loader]: Added globalphotonlight light gpm
[Loader]: Added pathlight light path_LT
[Loader]: Added constant background world_background
[Loader]: Added camera MAINCAM
Using a world resolution of 0.000714286 per unit
Rendering with 6 raydepth
2 anti-alias passes and 4 minimum samples per pass, 8 samples total.
Building bounding tree ... Object count= 5
OK
Light setup ...
Setting up lights ...
Shooting photons ... OK
Emitted 10000 Stored 5751 search 200
Pre-Gathering (5683) ... OK 5683 photons kept
Shot 100000 photons from each light of 1
АНИМАЦИЯ ЗАЛИВА ЦЯЛАТА ЗЕМЯ!
Аватар
kmn
 
Мнения: 228
Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 10:55 am
Местоположение: Sofia


Назад към Тестове / Tests

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron