Перфектни ябълки :)

Място, където може да публикувате и обсъждате завършени проекти и работи в Blender.

Модератори: ileto, kmn

Перфектни ябълки :)

Мнениеот senga_1 » Нед Фев 07, 2010 7:37 pm

Здравейте, това е първата ми картинка с използване на UV текстури. И понеже ябълките станаха твърде перфектни реших да им добавя един червей за равновесие. :goingcrazy: Стори ми се по-лесно, отколкото да им рисувам петънца, защото още не знам как става. Надявам се да се забавлявате и ако имате мнения и забележки ще се радвам да ги чуя.

EKO APPLE copy.jpg
Прикачени файлове
EKO APPLE mesh.jpg
Аватар
senga_1
 
Мнения: 133
Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 1:04 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Перфектни ябълки :)

Мнениеот Goh » Нед Фев 07, 2010 11:14 pm

Чудесни са станали :) Браво!
Червейчето е голям фен ;)
Само какво точно имаш в light rig-a,че както интериора на стаята,така и сега картинката е като в жълта мъгла някак?
Goh
 
Мнения: 66
Регистриран на: Пет Яну 30, 2009 9:30 pm
Местоположение: Gabrovo

Re: Перфектни ябълки :)

Мнениеот senga_1 » Пон Фев 08, 2010 11:30 am

AO.jpg

Исках да няма определена повърхност и нещата да изпъкват, също исках да получа меки сенки и отражения както е на картинката. Плейна ми е невидим с настройки shado & bias и съм включила world - АО - APROXIMATE.
lamp.jpg

Ето и настройките на лампата само една е.
Ако някой иска да плучи същия ефект може да му е полезно :).
Аватар
senga_1
 
Мнения: 133
Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 1:04 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Перфектни ябълки :)

Мнениеот Syziph » Пон Фев 08, 2010 2:06 pm

Жълт фон и жълта светлина не си пасват много добре.
Оттам и ефекта на замъгляване (още повече, че пода е с огледални свойства).
Червейчето е прекалено просто в сравнение с ябълките - можеш да му добавиш някаква текстурка та да стане перфектно като ябълките :)
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Re: Перфектни ябълки :)

Мнениеот ileto » Пон Фев 08, 2010 10:47 pm

Супер са станали! И текстурата седи добре.
Според мен, проблемът с контраста, е заради настройките на Ambient цвета (AmbR, G и B). Когато цветът е различен от черно, се добавя константен цвят в цялата сцена и като цяло се намалява контрастът. Струва ми се, че начинът, по който се прилага във вътрешния рендер, не е много физически точен (може би при GI рендерите да е различно).
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm


Назад към Готови работи / Finished projects

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron