Zombie escape vehicle

Място, където може да публикувате и обсъждате завършени проекти и работи в Blender.

Модератори: ileto, kmn

Zombie escape vehicle

Мнениеот Goh » Съб Сеп 12, 2009 12:37 am

Здравейте,

Ето последиците от заиграването ми с блендер през изминалата седмица след като го бях изоставил с месеци.Попаднах на едно съревнование в друг форум което изискваше да се направи модел за бягство от претъпкан със зомбита град.Историята беше малко по-дълга,но това вкратце.
Plowbeast както го кръстих (знам ,много патетично) е базиран на ref pictures на Урал 4320 с някои сериозни модификации.Първо греблото отпред,с което се предполага да разтиква зомбита и препятствия по пътя.Няколко РПГ-та на покрива,задействани с кабел от кабината.2 стрелкови позиции (пф,английското turrets е толкова по-ясно) отзад на каросерията въоръжени с хм..майче бяха м2 abrams machine guns,които са монтирани на полукръгли релси,така че могат да се завъртат напълно до назад.2 резервоара по 260л и 2 варела на покрива би трябвало да осигурят един приличен преход.Шипове на осите за прерязване на краченцата на всяко зомбенце,което успее да се промъкне по-ближе до колелата,когато са в движение.В краткия срок не успях да измисля подходящо въоръжение за пътника до шофьора,като се предполагаше да има или огнехвъргачка или друга картечница на предния капак или десния калник.
Знам,че модела е далеч от свестен,но за 5 дни само 1 от които почивен успях толкова.Не можах въобще да се справя накрая с текстурирането или пък с подходяща среда и рендове.Пускам го като готова творба,защото не мисля,че искам да продължавам да се занимавам с него.Дано все пак ви хареса.Ако искате други гледни точки или ренд без текстури,мръднете си лявото ухо...
аа тъй де-пишете! :angel:

ПП Две неща бих искал обаче да узная.Защо шарките на каросерията се получиха така големи? Една и съща "боя" е използвана и на кабината.Колкото и да човърках не можах да ги намаля.Как би могло да стане ?Може отговора да е лесен,но ще се радвам да го узная :) И защо ,въпреки че plane-а ,който е под камиона макар да "влиза" леко в гумите,те проклетите пак изглеждат все едно са във въздуха? Знам,че трябваше да ги смачкам малко,защото сега са идеално кръгли,а всяка гума реално "кляка" малко от тежестта.Просто се сетих късно ,а не ми се занимаваше повече.
Прикачени файлове
scene1.jpg
The Plowbeast
scene2.jpg
scene5.jpg
Goh
 
Мнения: 66
Регистриран на: Пет Яну 30, 2009 9:30 pm
Местоположение: Gabrovo

Re: Zombie escape vehicle

Мнениеот carboon » Съб Сеп 12, 2009 11:45 am

Това е трепач направо :-)
Много се изкефих на описанието. Всяка джаджа си я слагал с определена цел, което е добре.
За текстурата: пробвай да дадеш Ctrl+A -> Apply Scale (на каросерията)
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Re: Zombie escape vehicle

Мнениеот carboon » Съб Сеп 12, 2009 11:52 am

carboon написа:За текстурата: пробвай да дадеш Ctrl+A -> Apply Scale (на каросерията)


Май не става така, пробвах токущо :(
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Re: Zombie escape vehicle

Мнениеот ileto » Съб Сеп 12, 2009 1:50 pm

Супер е, добре си го замислил :clinoeil: Определено с такава машина Мила Йовович ти е в кърпа вързана :8
И аз мисля, че проблемът с текстурите е свързан с scale-а - ти как си поставял текстурите? (UV карта или някоя от другите опции в Map Input панела)
Иначе за гумите - ако ползваш Ambient Occlusion, ще добавиш контактните сенки със земята, а те помагат да се създаде усещането, че предметите се допират.
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Re: Zombie escape vehicle

Мнениеот Syziph » Нед Сеп 13, 2009 2:45 pm

Goh написа:ПП Две неща бих искал обаче да узная.Защо шарките на каросерията се получиха така големи? Една и съща "боя" е използвана и на кабината.Колкото и да човърках не можах да ги намаля.Как би могло да стане ?Може отговора да е лесен,но ще се радвам да го узная :) И защо ,въпреки че plane-а ,който е под камиона макар да "влиза" леко в гумите,те проклетите пак изглеждат все едно са във въздуха? Знам,че трябваше да ги смачкам малко,защото сега са идеално кръгли,а всяка гума реално "кляка" малко от тежестта.Просто се сетих късно ,а не ми се занимаваше повече.


За гумите може да си променил настройките на лампите? Ако ползваш Spot лампа провери стойността на Bias дали е различна от 1 (ако това не е причината пусни един бленд файл поне с едната гума и равнината :) )

За текстурата. Какви координати си ползвал? Най вероятно Орco! В този случай използвай Object и напиши името на каросерията - това ще оправи нещата.

Иначе моделчето е добро. Много труд си хвърлил!
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Re: Zombie escape vehicle

Мнениеот Goh » Пон Сеп 14, 2009 12:11 am

Радвам се ,че ви допада това чудо :) Благодаря и за съветите.На Spot лампите Bias си е 1,но с АО станаха сенките на гумите както ги исках,само дето ренд времето скочи до небето разбира се.Ама танто за куко :) Да, боята е с Orco,но с Object пак не става.Променя се шарката по някакъв извратен начин.Не съм ползвал въобще UV,защото нямах време преди крайния срок за "предаване" на проектчето, пък и съм си все още абсолютен чечако в блендър :confused: Нямаше да мога да нарисувам както трябва кожата,макар добичето да го заслужава.Шарката и ръждата са си с (procedural ли се казват?) вградените marble,stucci,clouds.Гумите са най-тежкото нещо в цялата схема.Към 20к полигони без джантата ако правилно се ориентирам.Цялото чудо е 380к.Естествено можеше да е мн по-пипнато,но неумение и липса на време ме притиснаха. Все пак съм доволен от постигнатото и се себеизненадах от хрумките за дизайна.Нещо в което хич ме няма по принцип :)
Сега се чудя дали ей така пък да не го метна в Turbosquid или някое друго сайтче,пък може все на някой да му хареса и да отпусне малко $$ за него.Знам,че надскачам себе си,но знае ли човек от кой храст ще изскочат 2 заека,че да ги гръмне с 1 куршум :) Та ако някой има опитности в продажбите на модели,слушам с ей такива уши!! :angel:
Goh
 
Мнения: 66
Регистриран на: Пет Яну 30, 2009 9:30 pm
Местоположение: Gabrovo


Назад към Готови работи / Finished projects

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron