Пикник край пътя

Място, където може да публикувате и обсъждате завършени проекти и работи в Blender.

Модератори: ileto, kmn

Пикник край пътя

Мнениеот senga_1 » Съб Ное 01, 2008 8:47 pm

piknik.jpg

piknik krai pytq.jpg


Мисля че като за начало е добре. Текстурите са изцяло обикновени в блендер. Идеята трябваше да е да има и малко вино в едната чаша и в бутилката, обаче не съм се научила да правя още течности. Ще се радвам ако ми подскажете. Исках също така и в далечината да има отдалечаващи се стъпки на мъж и жена в пясъка. Тоест пили са вино и са отишли ... е да се изкъпят в морето де. :D Приемам съвети и критики.
Аватар
senga_1
 
Мнения: 133
Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 1:04 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Пикник край пътя

Мнениеот senga_1 » Нед Ное 02, 2008 8:50 pm

pik vino end p.jpg


Май сега е по-добре. Благодаря на Siziph че ми подсказа как да направя виното. Нашенско е. :lol:
Аватар
senga_1
 
Мнения: 133
Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 1:04 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Пикник край пътя

Мнениеот carboon » Вто Ное 04, 2008 8:16 am

Тапата е добре :) Етикета на виното също :cheers:
Струва ми се че трябва да вдигнеш малко IOR на стъклото на бутилката.
Depth също трябва да се повиши особено на материала на чашите.
"Spec" и "Hard" трябва да са до край увеличени (според мен), защото така изглеждат малко матови чашите.
Защо не пробваш да сложиш някакво hdri за background. Така ще се получат по-реалистични отражения.
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Re: Пикник край пътя

Мнениеот senga_1 » Вто Ное 04, 2008 6:30 pm

Ако може тия съкращения да ми ги обясниш по-на български, че не съм толкова навътре още с жаргона. :clinoeil:
Аватар
senga_1
 
Мнения: 133
Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 1:04 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Пикник край пътя

Мнениеот doc » Сря Ное 05, 2008 5:37 pm

IOR е съкращение /index of refraction/. Параметърът определя степента на имитация на пречупването на светлината.
Depth задава колко пъти се отразява един лъч /обикн. 2/
Spec /Specularity/ е параметър, отразяващ степента на отразяемост на лъча от повърхността /сложно се изразих май?/.
За да не те обърквам повече, виж тук:
http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Raytraced_Transparency
Най-добре е да си "поиграеш" с различните параметри и настройки. Така ще добиеш представа кое как влияе на крайния резултат.
doc
 
Мнения: 310
Регистриран на: Нед Май 11, 2008 7:59 pm

Re: Пикник край пътя

Мнениеот senga_1 » Пет Ное 07, 2008 2:31 pm

Много благодаря за подробните напътствия. А за разказа и за вица какво ще кажете. По принцип нещата трябва да са идейни според мен. Поне се вижда какво се е случвало, а останалото оставям на въображението ви.
:D
Аватар
senga_1
 
Мнения: 133
Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 1:04 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Пикник край пътя

Мнениеот doc » Пет Ное 07, 2008 5:35 pm

По принцип нещата трябва да са идейни според мен. Поне се вижда какво се е случвало, а останалото оставям на въображението ви.

Така е. За съжаление понякога, улисани в чисто техническите проблеми, забравяме за идеята и посланието, а това всъщност е основното. Продължавай в същия дух.
doc
 
Мнения: 310
Регистриран на: Нед Май 11, 2008 7:59 pm

Re: Пикник край пътя

Мнениеот ileto » Съб Ное 08, 2008 4:18 pm

Много добре се е получила втората версия. Този допълнителен детайл наистина допринася за историята! Мисля, че малко големината на стъпалата е странна (може би е от начина на map-ване на текстурата). В далечината има по-големи (спрямо гледната точка) съпала отколкото е близък план.
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm


Назад към Готови работи / Finished projects

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron