Крушки

Място, където може да публикувате и обсъждате завършени проекти и работи в Blender.

Модератори: ileto, kmn

Крушки

Мнениеот carboon » Нед Сеп 28, 2008 6:33 pm

Първия ми опит с Yaf(a)Ray
Вече не е нужнa специална компилация на блендер.
Пичовете да го направили да работи с официалната версия, но все още го разработват.

Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Re: Крушки

Мнениеот PsYhLo » Нед Сеп 28, 2008 6:44 pm

яко
добре се получило
само че черната пластмаса няма такива отразителни способности :clinoeil: или поне аз така си мисля :DD
Аватар
PsYhLo
 
Мнения: 106
Регистриран на: Вто Сеп 26, 2006 10:01 am
Местоположение: Добрич

Re: Крушки

Мнениеот mettall » Нед Сеп 28, 2008 7:11 pm

Много е добре

можеше да направиш от новите енергоспестителни лампи :P
mettall
 
Мнения: 29
Регистриран на: Вто Сеп 23, 2008 3:23 pm

Re: Крушки

Мнениеот Syziph » Нед Сеп 28, 2008 10:31 pm

Много добро текстуриране! Особено ми харесва как си се справил с плетките на кабела.

Мисля че виждам стената в дупките на контакта ;)
Заслужава да влезне в галерията!
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Re: Крушки

Мнениеот doc » Пон Сеп 29, 2008 8:43 am

Браво, много добре се е получило.
Ако рендера не е само за проба на yafray може да пробваш да намалиш огледалността на пода, на мен ми изглежда малко като мокър така. Не е лошо да уголемиш перваза до стената, както и да се опиташ да моделираш страничните отвори на клемореда, на големия, който е под ъгъл повърхността стои плоска. И за да отдадем дан на реализма /ако ти се занимава разбира се/ пробвай да "разплетеш" оплетката накрая-да има малко стърчащи влакна, нали разбираш...
Още веднъж много добра работа.
:cheers:
doc
 
Мнения: 310
Регистриран на: Нед Май 11, 2008 7:59 pm

Re: Крушки

Мнениеот carboon » Пон Сеп 29, 2008 3:17 pm

Има доста неща дето не са изпипани, ще си взема бележка за повечето неща.
Верно че кабела не е разплетен. Сега като го гледам много странно изглежда, чак дразни.
А за клемореда съм го моделирал, ама явно нещо се е омазал.
Ето го само него:
uk.jpg

Както казах yaf(а)ray още го разучавам.
Благодаря Ви за коментарите.
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Re: Крушки

Мнениеот Slona » Пет Окт 03, 2008 12:19 pm

Супер добро е станало, все пак е speed ... :clinoeil: При Yaf(a)ray много ме кефи, че материалите се настройват доста по-лесно от стария Yaf. Дано по-скоро вкарат в кода и irradiance cache, че така много бавен рендера.
Аватар
Slona
 
Мнения: 29
Регистриран на: Вто Апр 17, 2007 5:40 pm
Местоположение: Sofia

Re: Крушки

Мнениеот carboon » Пет Окт 03, 2008 12:56 pm

Slona написа:Супер добро е станало, все пак е speed ... :clinoeil: При Yaf(a)ray много ме кефи, че материалите се настройват доста по-лесно от стария Yaf. Дано по-скоро вкарат в кода и irradiance cache, че така много бавен рендера.


Да те питам тебе, понеже виждам че се занимаваш по-сериозно с yaf(a)ray и имаш опит от преди.
Има ли някаква поддръжка на particles ?
Стария Yafray рендваше криво ляво, но тоя не мога да го накарам.
Имаш една картинка в спиида на 3Dbg.com и там ясно виждам трева.
Ако има някакъв чалъм сподели тайната :D
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Re: Крушки

Мнениеот Slona » Пет Окт 03, 2008 3:00 pm

carboon написа:Да те питам тебе, понеже виждам че се занимаваш по-сериозно с yaf(a)ray и имаш опит от преди.
Има ли някаква поддръжка на particles ?
Стария Yafray рендваше криво ляво, но тоя не мога да го накарам.
Имаш една картинка в спиида на 3Dbg.com и там ясно виждам трева.
Ако има някакъв чалъм сподели тайната :D


Да и аз доста ги мъчих. При мен стана с Partcle sys настроено на Hair, Visualization -> Path. За другите видове particle systems обаче не знам как трябва да се настроят. Ето скриин от настройките на particle-ите за Hair в сцената с треволяка :

Изображение

... и после в материала каква да е формата на "космите":

Изображение

... и резултата Изображение Изображение

На експорт скрипта не съм му давал някакви специални настройки. Ми на кратко тва е ... :goingcrazy:
Аватар
Slona
 
Мнения: 29
Регистриран на: Вто Апр 17, 2007 5:40 pm
Местоположение: Sofia

Re: Крушки

Мнениеот carboon » Пет Окт 03, 2008 6:54 pm

Благодаря за информацията, но не ще :( Ти ползваш стария релийз със специалния билд на блендер предполагам.
Аз карам с тоя новия дето работи с официалната версия на блендер. Може би не е изпипан като хората знам ли.
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Re: Крушки

Мнениеот Slona » Съб Окт 04, 2008 11:25 am

Ползвам SVN релийзи и за Blender и за Yaf(a)ray. Под Linux си ги компилирам от source.
Аватар
Slona
 
Мнения: 29
Регистриран на: Вто Апр 17, 2007 5:40 pm
Местоположение: Sofia

Re: Крушки

Мнениеот 3dom » Чет Окт 09, 2008 10:54 am

Много добре е станало! Харесва ми.
В Yafray има ли mesh emitters че съм забравил? Ако има защо не пробваш да светнеш сцената артистично през крушката само.
Ето тука едни тестчета ренднати с Indigo:
indigo-b1.png

indigo-b2.png
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Re: Крушки

Мнениеот carboon » Вто Окт 21, 2008 7:15 am

3dom написа:В Yafray има ли mesh emitters че съм забравил?

Има да, но тоя глоу ефект на жичката както е при твоя тест рендер идея си нямам как да стане засега :)
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Re: Крушки

Мнениеот 3dom » Вто Окт 21, 2008 5:49 pm

Получава се ако има aperture diffraction.
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm


Назад към Готови работи / Finished projects

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron