Speed Modeling: Spring Table

Място, където може да публикувате и обсъждате завършени проекти и работи в Blender.

Модератори: ileto, kmn

Speed Modeling: Spring Table

Мнениеот DRD_Earth » Пон Май 19, 2008 12:02 pm

Вчера отново се проведе месечният Speed Modeling на клуба 3D-asuarus в DeviantArt. Участвах в темата Furniture с ето тази маса:
Spring_table.png

Първо място :balloon:

Времето беше 2 часа.
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Re: Speed Modeling: Spring Table

Мнениеот PsYhLo » Пон Май 19, 2008 7:58 pm

честито и много добре изглежда
Аватар
PsYhLo
 
Мнения: 106
Регистриран на: Вто Сеп 26, 2006 10:01 am
Местоположение: Добрич

Re: Speed Modeling: Spring Table

Мнениеот Syziph » Вто Май 20, 2008 9:40 am

Интересна концепция.
Малко си попрекалил с индекса на пречупване на стъклото, обаче :)
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Re: Speed Modeling: Spring Table

Мнениеот toto » Вто Май 20, 2008 11:12 am

Поздравления за първото място! :D
toto
 
Мнения: 104
Регистриран на: Съб Мар 22, 2008 11:30 am

Re: Speed Modeling: Spring Table

Мнениеот DRD_Earth » Вто Май 20, 2008 4:10 pm

Благодаря :))
Syziph, не знам дали е от това, или защото не съм направил околната страна матова. Какъв трябва да е индексът на пречупване на стъклото? Аз съм го сложил на 1.10
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Re: Speed Modeling: Spring Table

Мнениеот Syziph » Вто Май 20, 2008 5:24 pm

Не знам каква може да е причината, но при мен изглежда нормално с IOR=1.51714 - дадено за обикновено стъкло.
Иначе повечето реални стойности на индекса на пречупване можеш да ги видиш тук:
http://wiki.blender.org/index.php/Manua ... ansparency (най-отдолу)

Предполагам си му дал настройка и за огледало.
Прикачени файлове
glass.blend
(262.18 KiB) 224 пъти
glass-test.jpg
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Re: Speed Modeling: Spring Table

Мнениеот 3dom » Сря Май 21, 2008 9:49 am

Ето на Syziph сцената, рендерирана с Indigo:
im1211348836.png

Махнах всички материали и сложих нови default-ни, остана само непроменен материала на стъклото.

И още един тест с текстури:
im1211347125.png
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Re: Speed Modeling: Spring Table

Мнениеот DRD_Earth » Сря Май 21, 2008 1:51 pm

Хмм, много странно защо се получава това пречупване при мен. Ще направя един тестов рендер през новия Блендер да видя дали това не е някакъв бъг или аз нещо съм объркал.
Благодаря за примерните рендери :))
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Re: Speed Modeling: Spring Table

Мнениеот Syziph » Сря Май 21, 2008 7:08 pm

3dom - много добър рендер се е получил. Мисля обаче. че сянката на стъклото е много плътна.
DRD_Earth- виж дали не си сложил Mirror на стъклото?
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Re: Speed Modeling: Spring Table

Мнениеот DRD_Earth » Сря Май 21, 2008 8:18 pm

Syziph - не съм слагал Mirror на стъклото. Но открих проблема - като изключа Traceable на стъклото се получава това неправилно пречупване. Не знам ти на примерния рендер как си направил стъклото да не хвърля плътна сянка? Не можах да се открия това в примерния файл.
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo


Назад към Готови работи / Finished projects

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron