rubik

Място, където може да публикувате и обсъждате завършени проекти и работи в Blender.

Модератори: ileto, kmn

rubik

Мнениеот carboon » Пет Окт 05, 2007 11:46 pm

Направих нов рендер на кубчето и го местя в отделна тема.
Мисля си че стана по-добре от преди:

Изображение
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот Syziph » Съб Окт 06, 2007 8:45 am

Много добър рендер!
Сега ако можеш да анимираш и завъртанията по отделните оси и пластове можем да направим илюстровано ръководство как се нарежда ;)
Рендерирано в Блендер или извън него?
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот 3dom » Съб Окт 06, 2007 9:03 am

Супер рендер да!
Блендер с АО?
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Мнениеот carboon » Съб Окт 06, 2007 11:20 am

Забравих да кажа,
Yafray, Full GI около 55 мин.
Доста се измъчих.

Мъча се от 1 месец да го раздвижа и да се опитам да направя игра. Отначало ми се виждаше проста работа,
но се оказа че достатъчно сложно поне за мен. Без питон няма да мине. От 1 седмица съм си намерил занимавка да
чета и разглеждам примери.
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот Syziph » Съб Окт 06, 2007 5:24 pm

Да това наистина е задачка с повишена трудност:)
Тук май има добро решение за начало:
http://blenderartists.org/forum/showthr ... ight=rubik
Естествено без питон няма да мине!
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот AKIRA_SAN » Съб Окт 06, 2007 5:53 pm

Добре изглежда, чак си го разглобил :D
I want riches! I want Women! I want status and power!
I want everything in the world! That includes eternal life.
Аватар
AKIRA_SAN
 
Мнения: 76
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 5:00 pm
Местоположение: Neo Ruse

Мнениеот DRD_Earth » Съб Окт 06, 2007 8:20 pm

Харесва ми, браво!
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот carboon » Съб Окт 06, 2007 8:39 pm

Syziph написа:Да това наистина е задачка с повишена трудност:)
Тук май има добро решение за начало:
http://blenderartists.org/forum/showthr ... ight=rubik
Естествено без питон няма да мине!


Благодаря за линка, аз по подобен начин го раздвижих само дето кубчетата са ми отделни обекти.
Проблема възниква от там, че трябва да се въртят групи и след всяко въртене групите се сменят.
Трябва да има начин (не знам обаче как) с питон да се преномерират групите след всеки ход.
Така задачата се опростява. Имам си занимавка за сега и ще отложа задачката за по късно :)
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот ileto » Съб Окт 06, 2007 8:42 pm

И на мен ми допада, изглежда много добре. Успех и с раздвижването ;).
Единственото, което ми прави впечатление е, че има тук таме назъбвания. Това нещо свързано с АА ли е или просто от картинката?
Иначе каква настройка на Quality използваш (за Yafray)? На мен това ми е една от най-големите дилеми - като се има предвид времето за рендериране.
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Мнениеот Syziph » Съб Окт 06, 2007 9:20 pm

Имам някаква идея, но не е за този пост.
Ако пуснеш нещо в Гейм раздела ще я пробваме.
Този рендер идеално пасва на игра за Кубчето на Рубик :D
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот 3dom » Съб Окт 06, 2007 10:46 pm

Сетих се за начин с малко питон да се слага parent на група от кубчета... Примерно имаш 26 кубчета с имена k1, k2...

Код: Избери целия код
k=[]
k.append(``)
for i in range(1, 26):
   k.append(Blender.Object.Get("k" + str(i)));

red = [k[1],k[2],k[3],k[4],k[5],k[6],k[7],k[8],k[9]]
green = [k[1],k[4],k[7],k[10],k[11],k[12],k[13],k[14],k[15]]

e1 = Blender.Object.Get('red-empty');
e1.makeParent(red)


Предварително си правиш IPO за всяко Empty и преди всяко въртене сменяш парента на групата кубове, която искаш да въртиш и завърташ съответното Empty.[/code]
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Мнениеот carboon » Вто Окт 16, 2007 7:56 pm

ileto написа:Иначе каква настройка на Quality използваш (за Yafray)?

Ползвах "High" макар че на като пробвах на "Medium" не видях особенна разлика.
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Re: rubik

Мнениеот carboon » Съб Дек 20, 2008 2:36 pm

Ето още един ъпдейт на кубчето, мако по-добре този път:
Отново Yaf(a)ray:
Rubik.jpg

Съвсем леко съм намалил цветноста в GIMP.
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Re: rubik

Мнениеот doc » Съб Дек 20, 2008 3:15 pm

Браво.
Слагайте такива неща в галерията.
Carboon, къде може да се прочете нещо за това чудо Yaf(a)ray, ръководство нещо, сайтченце като за начинаещи?
Благодаря!
doc
 
Мнения: 310
Регистриран на: Нед Май 11, 2008 7:59 pm

Re: rubik

Мнениеот Syziph » Съб Дек 20, 2008 4:39 pm

Материала за цветовете ми се струва прекалено рефлективен.
Като цяло рендера е супер (отново)
Добри текстури, добро осветление, хубави модели.
На мен не ми се налагаше да ползвам отверката за да го разглобя ;)
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia


Назад към Готови работи / Finished projects

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron