Lego truck

Място, където може да публикувате и обсъждате завършени проекти и работи в Blender.

Модератори: ileto, kmn

Lego truck

Мнениеот DRD_Earth » Чет Сеп 27, 2007 12:59 am

Поредният ми Lego проект :) :
[res]Lego_truck.jpg[/res]
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот DRD_Earth » Пет Сеп 28, 2007 6:25 pm

Същата сцена рендерирана с Indigo:
[res]Lego_truck_indigo render.png[/res]
Времето за рендер е около 25 минути.
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот carboon » Пет Сеп 28, 2007 7:49 pm

Май си пропуснал сенките и така отделните части изглеждат сякаш са във въздуха.
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот DRD_Earth » Пет Сеп 28, 2007 8:14 pm

Сенките са си наред, но май ъгъла от който идва светлината не е много подходящ. На мен почти всички части ми изглеждат на нормална "височина" :) с изключение на най-задната синя - отражението я прави да изглежда носеща се над пода :?
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот ileto » Пет Сеп 28, 2007 8:34 pm

Добре са се получили частите. То си е начинание дори само да ги наредиш в тази форма ;). Поне за cg артистът няма ограничение - може да си направи колкото и каквито поиска части :).
И аз мисля, че проблемът със сенките е в положението на светлината спрямо това на камерата. Това отмива много от детайла (според мен). Може ако искаш да пробваш да промениш положението на крушката и да видиш как е тогава. Ти в render-а от Blender ползвал ли си AO?.
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Мнениеот DRD_Earth » Пет Сеп 28, 2007 9:08 pm

ileto написа:Може ако искаш да пробваш да промениш положението на крушката и да видиш как е тогава. Ти в render-а от Blender ползвал ли си AO?.

Ще пробвам, защото като почна да мисля( :D ) и на мен не ми харесва това, че не се забелязват ясно всички сенки.
Да, ползвах AO.
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот Syziph » Съб Сеп 29, 2007 10:52 am

Добро моделче!

Не знам дали е подходящо да се дават идеи след като е в Завършени проекти, но ето моите:
Осветлението е много слабо - можеш да поставиш повече светлини или да пробваш Ambient Occlusion с по-висока енергийна стойност.
Материала на лего блокчетата е много матов - използвай Specular и Mirror настройките за да придобият по-пластмасов вид, текстурата на дървото е добра, но би било по-добре ако намалиш малко размера и за да не изглежда модела толкова миниатюрен
Позицията на камерата наистина не е от най добрите - можеш да дадеш по близък план (не е задължително всички елементи да влизат изцяло в рамката. Можеш да приложиш Depth of Field ефект.
"Зъбчетата" на моделите изглеждат много полигонални - трябва да са по гладки и цилиндрични - използваш ли Subdivision върху тях?

Ами това е надявам се съветите да са ти били от полза :)
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот DRD_Earth » Пон Окт 01, 2007 12:18 pm

Мерси за съветите, Syziph :)

Осветлението го пооправих от настройките на Blendigo експортера :). Направих частите по-лъскави(пак от Блендиго-вите настройки :)). Само че текстурата на пода няма да я пипам - така ми харесва. Проблема е, че дори и минималната дистанция за фокуса(от настройките на Блендиго :P) не е достатъчна че да си личи DOF ефекта. Оправих "зъбчетата" на частите, вече са гладки :)


Edit: Ще постна новия рендер като стане готов ;)
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот DRD_Earth » Пон Окт 01, 2007 2:06 pm

Готово:
[res]Lego_truck_indigo render_3_window.png[/res]
Време: 3 часа :shock:

Дано сега да е по-добре :)


Edit: Оправих плаващата част. Вижда се на картинката :). Наистина се носеше над пода - забравил съм да я "пусна" :)
Последна промяна DRD_Earth на Вто Окт 02, 2007 2:42 pm, променена общо 1 път
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот ileto » Пон Окт 01, 2007 4:05 pm

Да, по-добре е ;). Сега има повече нюанси и материалът ми изглежда по-реалистичен. Заиграфката със светлината от прозорец ми допада - създава атмосфера. Не знам обаче колко е рентабилна тази конструкция на количката - трябва да направиш crash test с Demolition скрипта - страничен и челен :lol: :lol:.
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Мнениеот Syziph » Пон Окт 01, 2007 7:42 pm

И на мен ми харесва, макар че малко по-голям размер на играчките спрямо текстурата на масата би било по-добре!
Crash теста би изглеждал добре, но мисля че GE е достатъчна за солидни обекти :)
Изглежда DRD_Earth се специализира в Demolition скрипта ;)
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia


Назад към Готови работи / Finished projects

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron