convex hull

Въпроси за Game Engine-а на Blender

Модератори: ileto, kmn

convex hull

Мнениеот Ico » Пон Фев 08, 2010 11:51 pm

Някой знае ли защо се получава този проблем?
Примерно взимам plane, subdivide-вам няколко пъти и изтривам един vertex някъде в средата. Получава се отвор и над него слагам сфвра по-малка от отвора. Задавам на равнината rigid body, no sleep и convex hull, а на сферата rigid body, no sleep и sphere. Сферата пада върху равнината и остава там, вместо да падне през отвора. С blender 2.49 съм.
Ico
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пон Фев 08, 2010 11:38 pm

Re: convex hull

Мнениеот ileto » Вто Фев 09, 2010 4:53 pm

ДОбре дошъл, Ico :clinoeil: !
Предполагам, защото си задал като Bоunds опция на равнината Convex Hull. Така за колизия се взима обем, който се определя от краищата на обекта и не се отчита дупката (нещо като Bоunding Box във Viewport-а). Пробвай с Triangle Mesh.
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Re: convex hull

Мнениеот Ico » Вто Фев 09, 2010 7:57 pm

Благодаря Ileto, този път стана :)) .
Сигурен съм , че го пробвах с Triangle Mesh, но може би съм забравил Apply scale and rotation to ObData.
Смятам да правя разни механизми и искам преди това да ги симулирам, за да видя дали ще работят.
Ico
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пон Фев 08, 2010 11:38 pm

Re: convex hull

Мнениеот Darkside » Пет Май 25, 2018 10:27 am

Този сайт е полезен за мен.
Darkside
 
Мнения: 1
Регистриран на: Пет Май 25, 2018 10:24 am


Назад към Игрови модул / Game Engine

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron