Анимиране на самурайски меч

Място за всякакви въпроси и помощ за анимирането в Blender

Модератори: ileto, kmn

Анимиране на самурайски меч

Мнениеот Syziph » Чет Май 08, 2008 10:29 pm

Става въпрос за един приятел от Япония - FEDB.
Някои от вас може да го знаят от 14 брой на BlenderArt списанието, където предостави за ползване и изучаване, завършен аниме модел - Maid San.

На тази страница е описан начин за риг на катана:
http://fedb.blogzine.jp/blenderclip/200 ... _d14b.html
Понастоящем FEDB работи върху модел на самурай, и когато се стигна до анимирането на катаната обменихме няколко идеи за най-добър вариант за ригване.
Основната сложност идва от това, че меча (катана) е огънат и трябва да бъде измъкнат от ножницата (сая), без да прониква през последната, и също така да се създаде безпроблемно и реалистично взаимодействие между самурая и меча.
Резултата е повече от добър ;)

Можете да свалите модела на катаната заедно с арматурата от линка в най-долната част на страницата.
Естествено този метод може да бъде използван и в други случаи, когато се анимира дъгообразно движение на обекти с помоща на арматура.
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 851
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Re: Анимиране на самурайски меч

Мнениеот 3dom » Нед Май 11, 2008 11:27 am

Много интересно! Браво!
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Re: Анимиране на самурайски меч

Мнениеот Shimosis » Чет Окт 29, 2015 9:20 am

I read it and feel good, then put it to use.
Shimosis
 
Мнения: 2
Регистриран на: Чет Окт 29, 2015 9:10 am


Назад към Анимация / Animation

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron