Ок, започнах един проект на 2.5 алфа 2. Основната част от него включва симулация на флуиди. Тъй като съм нов в тази част на блендър изобщо изчетох доста от оскъдните материали из интернет (защо тия хора пускат само един и същ урок в 100000 варианта, като той включва само най-елементарните настройки ?!?). Така де, в крайна сметка след много четене успях да намеря информация и нагласих флуида, който ме интересува да има точните качества, които ми трябват, но тук идва въпроса ми:
Как може да се анимира obstacle и/или flow object ? Става дума за стандартно анимиране и преместване на flow object така че след като изпека симулацията да ги зачита като движещи се обекти. В 2.49 просто слагам два кийфрейма, и като изпека анимацията флуида си тече от flow-a независимо как мърда той. Уви, не мога да постигна същият успех в 2.52

Гадната струя си седи на същото място както и да анимирам flow object-а.
Между другото, в гуугъл претърсих и не намерих нищо по въпроса...
Ще съм много благодарен на помощ!
PS: ползвам ubuntu 10.04 (prealpha) ако това изобщо може да има нещо общо с проблема