Страница 1 от 1

пак стъкло :)

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 03, 2006 10:38 pm
от kmn
ами заиграх се преди малко и туй излезе на първи прочит:

[res]kmn_hexagone_glass_01.png[/res]

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 03, 2006 11:51 pm
от kmn
втори опит :)
тоз път почаках доста докато се рендне.

[res]kmn_hexagone_glass_02.png[/res]

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 04, 2006 12:35 pm
от 3dom
Колко фотона имаш на лампата и с колко блур ти е? Пробвай и радиуса на фотоните да промениш и би трябвало да изглеждат нещата по-добре.

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 04, 2006 2:30 pm
от kmn
ето ти копи/паста от съобщенията на яфрей-я

=== kd-tree stats (0.85s) ===
primitives in tree: 18700
interior nodes: 69706 / leaf nodes: 69707 (empty: 25659 = 36.8098%)
[Loader]: Added object OBMesh
[Loader]: Added spherelight light LAMP1
[Loader]: Added photonlight light LAMP2
[Loader]: Added globalphotonlight light gpm
[Loader]: Added pathlight light path_LT
[Loader]: Added constant background world_background
[Loader]: Added camera MAINCAM
Using a world resolution of 0.000714286 per unit
Rendering with 6 raydepth
2 anti-alias passes and 4 minimum samples per pass, 8 samples total.
Building bounding tree ... Object count= 5
OK
Light setup ...
Setting up lights ...
Shooting photons ... OK
Emitted 10000 Stored 5751 search 200
Pre-Gathering (5683) ... OK 5683 photons kept
Shot 100000 photons from each light of 1