Страница 1 от 1

Demolition script tests

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 25, 2007 12:29 pm
от DRD_Earth
Ето един балистичен тест :):
Изображение

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 25, 2007 1:46 pm
от kmn
може би трябва да направиш стената solid и да я субдивайднеш още малко. пък знам ли и аз

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 25, 2007 2:35 pm
от ileto
А може ли да се вижда многократно каква е симулацията във viewport-a? Защото на мен ми се стори, че не се bake-ва и всеки път се симулира наново.

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 25, 2007 4:37 pm
от DRD_Earth
ileto написа:А може ли да се вижда многократно каква е симулацията във viewport-a? Защото на мен ми се стори, че не се bake-ва и всеки път се симулира наново.

Може, стига да имаш търпение ако е много сложна симулацията ;). Така е, всеки път си се симулира наново, но при този пример става сравнително бързо - до 2-3 секунди на кадър(измервам по памет - може да е по-малко :)).

kmn написа:може би трябва да направиш стената solid и да я субдивайднеш още малко. пък знам ли и аз

Да, може да се субдивайдне още веднъж, но това при друг тест ;).
А как се прави един обект да е solid? Защото не мога да намеря такава опция(освен бутона "Set Solid", който е за премахване на smooth).



Edit: Ето още една балистична симулация:
Изображение

МнениеПубликувано на: Сря Окт 03, 2007 12:48 am
от терпентина
DRD_Earth-на каква ОС си?
Не мога да го стартирам тоя скрипт и това си е!
Правя две меш групи,и ми дава грешка за имената.

МнениеПубликувано на: Сря Окт 03, 2007 10:06 pm
от DRD_Earth
терпентина написа:DRD_Earth-на каква ОС си?
Не мога да го стартирам тоя скрипт и това си е!
Правя две меш групи,и ми дава грешка за имената.

На XP Прозорци-те съм :lol:
Ами не знам защо ти дава такава грешка. Ако можеш по-добре ми прати .blend файла(със скрипта) за да видя дали мога да ти помогна.

МнениеПубликувано на: Чет Окт 04, 2007 9:38 am
от терпентина
А,ми то са два куба които се блъскат.Единия е субдивайвън много ,втория не.
Всеки е меш група,и отварям скрипта,Alt+A и нищо.

МнениеПубликувано на: Чет Окт 04, 2007 9:57 am
от DRD_Earth
Ами ти чете ли упътването: Demolition Manual.rtf
Трябва да включиш "Enable Script Links" и да направиш връзка към самия скрипт.
Също така трябва да направиш някои настройки - разгледай скрипта, има секция "###Begin of constants part###", там са настройките. Има и обяснения към тях.

МнениеПубликувано на: Чет Окт 04, 2007 10:03 am
от терпентина
А бе четох, ама май нещо не правя както трябва.
Благодаря,пак ще пробвам докато стане..

МнениеПубликувано на: Чет Окт 04, 2007 10:08 am
от DRD_Earth
Каква грешка ти дава - какво точно ти казва?

МнениеПубликувано на: Чет Окт 04, 2007 10:16 am
от терпентина
gr1name = "CrashGr1" че не съществува такава група.
Сигурно има значение как наименуваш групите?

МнениеПубликувано на: Чет Окт 04, 2007 10:41 am
от DRD_Earth
Няма значение, стига да настроиш gr1name и gr2name на имената на групите си.
Ако още има проблеми, по-добре да погледна самия файл.
Между другото коя версия на скрипта използваш? Защото не съм пускал тук всички версии :).

МнениеПубликувано на: Чет Окт 04, 2007 10:00 pm
от терпентина
Ами последната която ти пусна.
Ето какво ми дава като грешка конзолата.Незнам какво е "Сим".
Твоята катастрофа във форума е много реалистина,сега точно правя едни анимациики с коли,и ще пробвам нещо.
[res]Prob1.png[/res]

МнениеПубликувано на: Пет Окт 05, 2007 9:55 am
от терпентина

МнениеПубликувано на: Пет Окт 05, 2007 2:02 pm
от DRD_Earth
Единственото, за което се сещам, че може да ти прави проблем е версията на Пайтън-а ти - ако е 2.3.5 значи сигурно не може да изпълни кода. Автора на скрипта(Kai Kostack) май го е писал на 2.5-та версия на Пайтън. Пробвай да си сложиш python25.dll на мястото на сегашния(ако си с по-стара версия).
Дано това да ти помогне!