Porsche 911 wip

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

Мнениеот meekly » Вто Дек 26, 2006 2:23 pm

Искам да благодаря на всички за съветите и нещата които не разбирах,но ми обяснихте и стигнах толкова далеч с този проект.Но искам да кажа,че повече няма да работя по този проект и го оставям.Добих доста познания с този проект и мисля,че не е било напразно въпреки края.Основното нещо което ме накара да прекратя работа по проекта е твърде тромавия модел с много tris.Толкова тромав,че дори индиго не може да се справи.Направих една основна грешка,че добавих висок subsurf level и сега не мога да го махна,и това срина работата на рендера,някой има ли представа един път apply-нат subsurf може ли да се махне след това?
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот 3dom » Вто Дек 26, 2006 3:18 pm

Не можеш!

Освен с Undo ако не си правил много промени и не си затварял файла, но при теб не е така.
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Мнениеот meekly » Вто Дек 26, 2006 3:36 pm

3dom написа:Не можеш!

Освен с Undo ако не си правил много промени и не си затварял файла, но при теб не е така.


Да,с ундо единствено :? .Значи този проект наистина е приключен,голям левел subsurf на основни елементи от обекта,водят до сриването на индиго системата.Всъщност за YAFRAY и блендерския може и да стане,но не ми се занимава вече. :?
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот ileto » Сря Дек 27, 2006 11:41 am

Жалко :( . Ти все пак може да използваш модела или част от него в други проекти. Това, което аз знам за subsurf модификатора, е че повече от 2 и 3 нива не се използват често - само в редки случаи.
Иначе за правенето на клъстери - аз не съм правил, но имаше една статия за ползването на dynebolic (live linux дистрибуция), blender и openMosix - http://spot.river-styx.com/viewarticle.php?id=12
Не знам колко е ефективно, но ми се стори доста удобно, защото dynebolic е била настроена, така че лесно да се вържат машини чрез openMosix. Има и списък на live дистрибуции, с които може да се ползва openMosix:
http://openmosix.sourceforge.net/instan ... sters.html
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Мнениеот Syziph » Чет Яну 18, 2007 6:10 pm

meekly
Моделът на поршето, което си направил е срахотен.
Жалко че не си правил често запазване на файла под друго име.
Това би ти спестило тези главоболия.
Какъв ти е подхода при моделирането на автомобил?
Какво използваше като основа - полигони или NURBS?
Благодаря!
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот meekly » Пон Мар 19, 2007 10:29 pm

Syziph написа:meekly
Моделът на поршето, което си направил е срахотен.
Жалко че не си правил често запазване на файла под друго име.
Това би ти спестило тези главоболия.
Какъв ти е подхода при моделирането на автомобил?
Какво използваше като основа - полигони или NURBS?
Благодаря!


Полигони :)
Лошото е,че модела стана с много полигони и отделно тая грешка с събсърфа и всичко се срина.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот meekly » Пон Мар 19, 2007 10:34 pm

Ето update на гумата :) :

Изображение

:) Не изглежда реално,но поне се рендира.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот Ste » Пон Мар 19, 2007 11:24 pm

Супер Джанта! Ама гумата е с грайфер като на руски трактор! :D
Ste
 
Мнения: 164
Регистриран на: Пон Юли 10, 2006 11:12 pm
Местоположение: San Benedetto del Tronto

Мнениеот meekly » Вто Мар 20, 2007 12:39 am

Ste написа:Супер Джанта! Ама гумата е с грайфер като на руски трактор! :D


:lol: Да знам
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Предишна

Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron