C&C Welcome!

3dom написа:Привет!
Ако питаш мен по-добре рендвай с АО! И направи материала по-бляскав.
И според мен сложи просто един голям plane като "под", не ти трябват стени.
Иначе моделчето изглежда добре! Браво!
Тези стени които виждаш всъщност са UV Blueprints,и по тях моделирам,още тази техника се нарича Boxmodelling
PsYhLo написа:Тези стени които виждаш всъщност са UV Blueprints,и по тях моделирам,още тази техника се нарича Boxmodelling
можеш ли да ме опътиш към някой туториал за тази техника
и наистина изглежда добре предницата очаквам да видя и останалата част от колата
bLaf написа:AO - Ambient Occlusion.
Това е вид глобално осветяване(GI - Global Illumination).Ползва се за създаване на по-реалистично осветена околна среда, така че дори и местата които не се осветяват от някаква лампа на сцената се виждат потънали в мрак, а не като просто черно пространство.
Можеш да го пуснеш от Shading Tab-а(F5), после World Buttons, и после вече избираш таб-а Amb. Occ. и там цъкнеш големия бутон Ambient Occlusion.
Иначе е добре моделчето!Ама не ми стана мн ясно за светлините имаш впредвид фаровете на колата или осветлението на сцената?Ако е второто, пусни си Amb.Occ. първо, после можеш да добавяш нови светлини, да раместваш стари, да определяш типа на светлината и силата.
Ste написа:Светлините си ги правиш с Halo.
One Faith написа:
Да разбира се,ето от тук си дръпни .pdf file-а :
http://forums.cgsociety.org/showthread. ... ge=1&pp=15
Лошото обаче е,че tutorial-a е за Макс.
Това което на мен ми помогна този tutorial,бе да се науча на фундаменталните принципи за използването на тази техника,не разчитай обаче на този tutorial и само на него.
Ste написа:Хало-то е свойство на обектите в Блендер да излъчват! В случая говоря за оня тип осветление на което в Макс-а му викат "Обемна"светлина, само че с Блендер се прави по-лесно!![]()
Ето тук преди време обяснявах как се прави:
http://forum.dobrich.com/viewtopic.php? ... &start=285
А тук можеш да се запознаеш с основите на Хало-то:
http://mediawiki.blender.org/index.php/Manual/Halos
Хало-то е интересен ефект, можеш да направиш много повече от светещи фарове:
http://img479.imageshack.us/my.php?image=tony7rp.swf
ileto написа:Ами това, което аз знам е, че Ambient Occlusion-а е свойство на собствения render на Blender. Активира се от Shading (F5) -> World buttons -> Ambient Occlusion:
[res]blender_menu.png[/res]
Когато е пуснато, Blender симулира (не знам колко достоверно) глобално освтление. Иначе, когато се рендерира с Yafray, тогава той (Yafray) си има собствен алгоритъм за глобално осветление (GI табът в настройките на Yafray). Този алоритъм обаче може да ползва настройки на AO:
[res]blender_yafray.png[/res]
Назад към Текущи работи / Work In Progress
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта