Ако използваш външна програма, може да ренднеш изображението и да го запазиш с прозрачност (RGBA опцията във Format панела (Scene (F10) бутоните) ) във някой формат, който я поддържа (примерно PNG).

- image_export.png (6.57 KiB) Прегледано 6262 пъти
После може да си обработиш ренднатото и да добавиш заден план във Photoshop примерно.
...
Иначе винаги има вариант, да ползваш направо
Composite Nodes в Blender. Там е, като че ли, малко повече занимавка

Като начало, може да пробваш...
1. Да отвориш в някой прозорец Node Editor-a
2, 3. Да избереш Composite Nodes и да активираш Use Nodes
4. Space -> Add -> Input -> Render Layers (Това е, ако искаш да добавиш задния план, автоматично след рендерирането. Ако искаш да използваш вече рендерирана и запазена на диска картинка, може да ползваш Space -> Add -> Input -> Image и да избереш запазеното изображение)
5. Space -> Add -> Input -> Image - избираш задния план
6. Space -> Add -> Color -> AlphaOver и свързваш двата "входа"
7, 8. Space -> Add -> Composite и Viewer
9. Накрая може да отвориш един UV/Image Editor и да избереш да визуализира Viewer Node-а
Сега, ако активираш Do Composite в Scene бутоните и рендерираш, всъщност Blender ще изпълнява, това което е в Node Editor-a.

- do_composite.png (4.56 KiB) Прегледано 6262 пъти
Иначе между възлите може да се добавят още много други, с които да коригираш изображенията си.
...
Има и вариант, който, като че ли, е най-опростен. Да използваш картинката за задния план направо в Backbuf полето в Output панела в Scene бутоните, без да ползваш Node Editor-а.

- backbuf.png (9.95 KiB) Прегледано 6262 пъти
Така обаче, човек няма голям контрол върху разположението и т.н.