Риба

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

Re: Риба

Мнениеот 3dom » Вто Мар 16, 2010 4:04 pm

Здрасти Сенга, много добре си тръгнала!
Пробва ли да сложиш SSS с определено осветление може да подобри много рендера. А с новия блендер може да пробваш и Indirect Lighting ще стане добре според мен
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Re: Риба

Мнениеот терпентина » Пет Мар 26, 2010 10:35 am

senga ,получава се много добре, я ми прати модела на рибата, да ти покажа един номер със sculpt mode и правенето на normal map . :clinoeil:
Аватар
терпентина
 
Мнения: 230
Регистриран на: Пет Фев 02, 2007 7:44 pm

Re: Риба

Мнениеот senga_1 » Пон Апр 05, 2010 6:53 pm

Ето и последния ренд на рибата. Използвах 3-я метод от съветите на Илето - през output. Мисля че се получи сравнително добре. Само не знам дали може да се проектира сянка на картинката отзад по този метод. Ако някой знае как приемам съвети. :)
riba outp.jpg
Аватар
senga_1
 
Мнения: 133
Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 1:04 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Риба

Мнениеот 3dom » Вто Апр 06, 2010 5:32 pm

Браво, много добре се е получило!

На тези виолетови "плавници" според мен трябва да намалиш Spec-a, дори до нула и му сложи SS.
За сянката може да сложиш обикновен плейн с OnlyShadow, но така проектираната сянка няма да е пречупена спрямо геометрията на бекграунда. Може да направиш много основно 3д копие на бекграунда и пак с OnlyShadow. Тогава ще изглежда добре.
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Предишна

Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron