Mech-a от филма District 9

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

Re: Mech-a от филма District 9

Мнениеот Mississippi » Пон Ное 23, 2009 10:42 pm

Относно проблема с wINDOWS:
http://ubuntuforums-bg.org/index.php
http://releases.ubuntu.com/
http://www.google.bg/search?hl=bg&source=hp&q=ubuntu&meta=&btnG=Google+%D1%82%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
лично пробван - не боли.

:clinoeil:

а за моделирането и от мен едно браво +
"I started out with nothin' and I still got most of it left."
Аватар
Mississippi
 
Мнения: 154
Регистриран на: Сря Юни 13, 2007 2:55 pm
Местоположение: Gabrovo

Re: Mech-a от филма District 9

Мнениеот PavKa » Пет Ное 27, 2009 2:55 pm

много добре става

ще е готино наистина да покажеш мрежа :cheers:
опън сорс фен
моя блог <http://pateq.blogspot.com>
PavKa
 
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Яну 15, 2009 2:09 am

Re: Mech-a от филма District 9

Мнениеот Goh » Съб Ное 28, 2009 12:28 am

Ох,благодаря :)

Но си нямам и на идея как мога да покажа мрежата на 80 отделни обекта с "тегло" 165к лица.Намерих една техника,чрез дублиране на меша и ефекта е т.нар. solid wireframe ама само за 1 меш,пък аз дори ако стигна до края ще имам доста отделни детайли.Все пак акъли и съвети приемам всякакви.С АО 10 samples отиват към 4-5 мин на 1 frame,което честно не знам много ли е малко ли е.И май имам прекалено много лампи :eyesup:
Goh
 
Мнения: 66
Регистриран на: Пет Яну 30, 2009 9:30 pm
Местоположение: Gabrovo

Re: Mech-a от филма District 9

Мнениеот telemmaite » Съб Ное 28, 2009 12:10 pm

използвай последния Blender script bundle 2.49b там има доста добри рендер plugins както и един или два ,които ще ти свършат работа за да покажеш wirefram-a с модела.
telemmaite
 
Мнения: 5
Регистриран на: Чет Ное 26, 2009 11:55 am

Re: Mech-a от филма District 9

Мнениеот Goh » Съб Ное 28, 2009 2:01 pm

Благодаря за scripts bundle.

Нещо не се получи точно каквото очаквах,но нямам много време и желание сега за експерименти.С дублирането за wireframe се получиха над 1мил полигони,но за 10 мин щайгата се справи със сметките.По принцип съм се стремил към изчистване на основните детайли,даже в оръжията има "загрозяване" на меша в плоскостите само и само да се избегнат много полигони.Например събиране на много триъгълници в една точка,но това не пречи на крайния резултат.Предполгама без АО и с 3точково осветление щеше да е по-добре,защото сега се получиха гадни сиви петна навсякъде,но това някой друг път.Изтеглил съм си Blender Creature factory DVD (8gb) и се надявам когато имам време да го изгледам да науча доста работи,но както винаги живота пречи на хобито :)
Прикачени файлове
wireframe.jpg
Goh
 
Мнения: 66
Регистриран на: Пет Яну 30, 2009 9:30 pm
Местоположение: Gabrovo

Re: Mech-a от филма District 9

Мнениеот Goh » Съб Ное 28, 2009 6:34 pm

След помощта на Syziph за което благодаря, успях да докарам много по-лесен начин.
Ето 2 погледа.
Прикачени файлове
wire2.jpg
wire1.jpg
Goh
 
Мнения: 66
Регистриран на: Пет Яну 30, 2009 9:30 pm
Местоположение: Gabrovo

Re: Mech-a от филма District 9

Мнениеот Goh » Нед Ное 29, 2009 9:38 pm

Следващ Update.
По нататъшна работа по ръцете и краката (това чудо има правоъгълни хидравлики в краката :gun: ),антени,начало на "гръбнака",преработка и напасване на предните плочи,много пулене в кадри от филма на пауза :goingcrazy: недостатъчна бира :angel: такиви мити работи. :eyesup:
Прикачени файлове
mech14.jpg
Goh
 
Мнения: 66
Регистриран на: Пет Яну 30, 2009 9:30 pm
Местоположение: Gabrovo

Re: Mech-a от филма District 9

Мнениеот ileto » Нед Ное 29, 2009 11:36 pm

Става по-добре и по-добре! Доста си натежава обаче с всичките тези детайли - дано се сдобиеш с достатъчно бира! :cheers:
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Предишна

Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron