Страница 1 от 1

My precious

МнениеПубликувано на: Пон Юли 20, 2009 9:12 am
от doc
Само като експеримент и като въпрос. Възможно ли е да се постави /и ако да как/ фалшиво изображение върху обект с огледална повърхност, което да изглежда като отразено? В момента се отразява черен фон, което влошава изображението. Рендерирано е с вградения рендер-енжин.
my_precious.jpg

Re: My precious

МнениеПубликувано на: Пон Юли 20, 2009 7:19 pm
от doc
HDRI го знам от фотографията като High Dynamic Range Image, т.е. изображение в висок динамичен обхват, или иначе казано, такова, при което и светлите, и тъмните части на изображението се представят еднакво добре, няма недо- или преекспонирани зони.
HDRI изображенията са в "стандартните" графични формати. Възможно ли е Blender да не ги поддържа при това положение?

Re: My precious

МнениеПубликувано на: Пон Юли 20, 2009 7:21 pm
от kmn
поддържа ги HDRI изображенията Блендер, просто трябва да сложиш някое като Enviroment map.

Re: My precious

МнениеПубликувано на: Пон Юли 20, 2009 7:25 pm
от терпентина
:gun: да бе, вярно.И в текстурата на world-a.
Иначе пръстена ми харесва много!
Трябва да направиш някое съдче за филма/интериора/ :clinoeil:

Re: My precious

МнениеПубликувано на: Сря Юли 22, 2009 9:52 pm
от ileto
Наистина, за отраженията може да използваш текстура, която да приложиш на околната среда, т.е. в World бутоните да присвоиш текстура на света. Там може да добавиш всякаква картинка, включително и HDR (мисля, че Blender вътрешно обработва картинките по принцип с 32 бита, т.е. няма проблем да отваря HDR). Проблемът е например, ако искаш да осветиш сцената с помощта на HDR картинката - това мисля, че не е възможно в вътрешния рендер.