Страница 1 от 1

Количка

МнениеПубликувано на: Пон Яну 14, 2008 12:32 pm
от BIGBUGEX
Една трабантера и от мене:

Щях да правя игричка ама се задълбах прекалено много. Някакви идеи как да направя пружини?

Re: Количка

МнениеПубликувано на: Пон Яну 14, 2008 1:04 pm
от 3dom
Здрасти!

Много добре е станало, много добри материали. ;)) Ще дадеш ли един поглед отстрани?
Калниците ми се виждат малко тънки.

Използвал ли си NURBS при моделирането?

Re: Количка

МнениеПубликувано на: Пон Яну 14, 2008 6:24 pm
от Syziph
Интересна идея! И модела е хубав.
Сенките малко дразнят. Пробвай рендеринг с Ambient Occlusion.

Re: Количка

МнениеПубликувано на: Вто Яну 15, 2008 3:37 pm
от BIGBUGEX
Направо качвам ресурсния файл за да си кажете вещото мнение. Не съм много вещ в моделирането на 3Д и приемам всякакви критики. Поздрави и :cheers: .

Re: Количка

МнениеПубликувано на: Вто Яну 15, 2008 10:20 pm
от Syziph
Ами да започнем първо с критиките:
Като за начинаещ, няма такива :) Даже съм изненадан, как си успял да обърнеш всеобщия тренд all-quads с главата надолу.
Наистина се е получил доста приличен и гладък модел (щом 3dom се заблуди че е NURBS :) )
Имай предвид че Subsurface модификатора работи добре при нискополигонните модели. Обаче ако моделът ти е по-сложен ще трябва да избягваш триъгълниците за да не се получават проблеми по повърхността на модела.
Иначе за АО имах предвид нещо такова:

Re: Количка

МнениеПубликувано на: Сря Яну 16, 2008 8:26 am
от carboon
Наистина странна работа, рендера е готен (може би защото изглежда лъскав и нов),
а модела има много за критика, повечето неща Syziph ги е споменал.
Пружините наистина липсват.
Може да доразвиеш идеята и малко повече детайли по колата.

Re: Количка

МнениеПубликувано на: Сря Яну 16, 2008 11:23 am
от BIGBUGEX
@Siziph, голям акъл даде. Това АО го признах. :DD имам чувството че крушки скоро няма да ползвам. А някой да знае начин за контролиране на нормалните точки?
Като за начинаещ, няма такива :) Даже съм изненадан, как си успял да обърнеш всеобщия тренд all-quads с главата надолу.
Това нищо не ми говори. Тези квадрати явно са станали сами, освен ако не е онова с ктрл + н.

Re: Количка

МнениеПубликувано на: Сря Яну 16, 2008 11:46 am
от 3dom
@BIGBUGEX
Контролиране на нормалите ли имаш предвид? Общо взето могат да са само в две посоки, като избереш лице може да дадеш Flip Normals за да се обърне нормала в противоположната посока.
За all quads - в модела ти има много триъгълни лица, което по-принцип повечето хора се опитват да избягват и се стремят винаги да имат четириъгълни лица.

@Syziph
По-скоро ми се искаше да е NURBS ;)

Re: Количка

МнениеПубликувано на: Съб Яну 19, 2008 11:33 pm
от BIGBUGEX
Малко игричка с материалки.

Re: Количка

МнениеПубликувано на: Нед Яну 20, 2008 2:45 pm
от DRD_Earth
Добре се получава :)).
Според мен пружините биха изглеждали по-добре ако са по цялата дължина на амортисьорите.
На последния рендер ми се струва, че колелата не се допират до земята - това ми го подсказва най-вече задното дясно колело.

Re: Количка

МнениеПубликувано на: Пон Яну 21, 2008 4:14 pm
от BIGBUGEX
Идеята е да има още едни по-малки пружини над тези. Между тях трябва да е окачването.