Количка

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

Количка

Мнениеот BIGBUGEX » Пон Яну 14, 2008 12:32 pm

Една трабантера и от мене:

Щях да правя игричка ама се задълбах прекалено много. Някакви идеи как да направя пружини?
BIGBUGEX
 
Мнения: 7
Регистриран на: Пон Яну 14, 2008 9:44 am

Re: Количка

Мнениеот 3dom » Пон Яну 14, 2008 1:04 pm

Здрасти!

Много добре е станало, много добри материали. ;)) Ще дадеш ли един поглед отстрани?
Калниците ми се виждат малко тънки.

Използвал ли си NURBS при моделирането?
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Re: Количка

Мнениеот Syziph » Пон Яну 14, 2008 6:24 pm

Интересна идея! И модела е хубав.
Сенките малко дразнят. Пробвай рендеринг с Ambient Occlusion.
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Re: Количка

Мнениеот BIGBUGEX » Вто Яну 15, 2008 3:37 pm

Направо качвам ресурсния файл за да си кажете вещото мнение. Не съм много вещ в моделирането на 3Д и приемам всякакви критики. Поздрави и :cheers: .
Прикачени файлове
xrace.blend
blend file
(196.48 KiB) 165 пъти
BIGBUGEX
 
Мнения: 7
Регистриран на: Пон Яну 14, 2008 9:44 am

Re: Количка

Мнениеот Syziph » Вто Яну 15, 2008 10:20 pm

Ами да започнем първо с критиките:
Като за начинаещ, няма такива :) Даже съм изненадан, как си успял да обърнеш всеобщия тренд all-quads с главата надолу.
Наистина се е получил доста приличен и гладък модел (щом 3dom се заблуди че е NURBS :) )
Имай предвид че Subsurface модификатора работи добре при нискополигонните модели. Обаче ако моделът ти е по-сложен ще трябва да избягваш триъгълниците за да не се получават проблеми по повърхността на модела.
Иначе за АО имах предвид нещо такова:
Прикачени файлове
xraceAO.blend
(191.13 KiB) 157 пъти
xraceAO.png
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Re: Количка

Мнениеот carboon » Сря Яну 16, 2008 8:26 am

Наистина странна работа, рендера е готен (може би защото изглежда лъскав и нов),
а модела има много за критика, повечето неща Syziph ги е споменал.
Пружините наистина липсват.
Може да доразвиеш идеята и малко повече детайли по колата.
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Re: Количка

Мнениеот BIGBUGEX » Сря Яну 16, 2008 11:23 am

@Siziph, голям акъл даде. Това АО го признах. :DD имам чувството че крушки скоро няма да ползвам. А някой да знае начин за контролиране на нормалните точки?
Като за начинаещ, няма такива :) Даже съм изненадан, как си успял да обърнеш всеобщия тренд all-quads с главата надолу.
Това нищо не ми говори. Тези квадрати явно са станали сами, освен ако не е онова с ктрл + н.
BIGBUGEX
 
Мнения: 7
Регистриран на: Пон Яну 14, 2008 9:44 am

Re: Количка

Мнениеот 3dom » Сря Яну 16, 2008 11:46 am

@BIGBUGEX
Контролиране на нормалите ли имаш предвид? Общо взето могат да са само в две посоки, като избереш лице може да дадеш Flip Normals за да се обърне нормала в противоположната посока.
За all quads - в модела ти има много триъгълни лица, което по-принцип повечето хора се опитват да избягват и се стремят винаги да имат четириъгълни лица.

@Syziph
По-скоро ми се искаше да е NURBS ;)
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Re: Количка

Мнениеот BIGBUGEX » Съб Яну 19, 2008 11:33 pm

Малко игричка с материалки.
BIGBUGEX
 
Мнения: 7
Регистриран на: Пон Яну 14, 2008 9:44 am

Re: Количка

Мнениеот DRD_Earth » Нед Яну 20, 2008 2:45 pm

Добре се получава :)).
Според мен пружините биха изглеждали по-добре ако са по цялата дължина на амортисьорите.
На последния рендер ми се струва, че колелата не се допират до земята - това ми го подсказва най-вече задното дясно колело.
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Re: Количка

Мнениеот BIGBUGEX » Пон Яну 21, 2008 4:14 pm

Идеята е да има още едни по-малки пружини над тези. Между тях трябва да е окачването.
BIGBUGEX
 
Мнения: 7
Регистриран на: Пон Яну 14, 2008 9:44 am


Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron