Гарга!

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

Гарга!

Мнениеот 3dom » Вто Окт 23, 2007 7:57 pm

Здравейте,

Имам идея за една кратка анимация, в която главните действащи лица ще са две гарги... Направих набързо един модел, но още има доста да се прави.
Ще се радвам да дадете идеи, за текстуриране, моделиране.. Ще постна и бленедрския файл, ако някой иска да прави нещо!

Ето модела:
[res]garga.jpg[/res]
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Мнениеот meekly » Вто Окт 23, 2007 10:10 pm

3dom
Аз вече съм намислил къде би могло да се впише таз гарга в анимацията със самолета и торпедото.Когато можеш постни файла.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот DRD_Earth » Вто Окт 23, 2007 10:56 pm

3dom, ето съвет: трябва да премоделираш крилата - в основата да са тесни, за да могат да се завъртат по всички оси, а също и някъде по средата трябва да могат да се сгъват на две. Ето тук има нарисуван скелет на птица - гледай крилата - долу-горе така трябва да направиш "разделенията" на арматурата.
За сега това се сещам :)

meekly написа:3dom
Аз вече съм намислил къде би могло да се впише таз гарга в анимацията със самолета и торпедото.Когато можеш постни файла.

Ооо, май и аз се досещам :D - може би гаргата ще мине през перката на самолета причинявайки му повреда и така самолета също ще завърши последния си полет... във водата :D. Близо ли съм? Само това се досещам, което да не е комично :roll:.
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот 3dom » Сря Окт 24, 2007 8:14 am

Да, мерси за съветите!

Сега гледам тук:
http://www.vistainternetproducts.com/im ... ngstop.jpg
и тук:
http://identify.whatbird.com/img/4/2090/image.aspx

и реших да ги правя отделни обекти тея крила, за да мога по-лесно да ги анимирам когато са в полет и когато са свити.. (не че си имам идея как точно ще стане това :roll:)
А иначе сегашните "крила" са просто декоративни, ще видите във файла, колкото да има нещо.

Ето блендерския файл:
http://upload.blenderbg.com/garga.blend

Хаха, и с демолишън скрипта ли ще преминава през перката! 8) Междо другото, аз не съм го разглеждал много, в него има ли някаква настройка за плътността и/или якостта на мешовете, които се сблъскват?
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm


Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron