Самолет wip

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

Самолет wip

Мнениеот meekly » Чет Окт 18, 2007 11:46 pm

Правя този самолет,за да може после да го анимирам в VUE.Принципно има някакви готови самолети в самото VUE,но реших да си направя от нулата ето този самолет:


Изображение


Изображение

Изображение

Самолета ще бъде със ски,за да може да се преземи на вода.
XSI MOD tool.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот DRD_Earth » Пет Окт 19, 2007 3:35 pm

Харесва ми, браво!
Вдлъбнатината зад кокпита за картечара ли е? Загради я отстрани да не падне човека или "оборудването" :). Също и перките трябва да извиеш за да могат да изтласкват въздух ;)
Бомбардировач ли е или е изтребител?
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот meekly » Пет Окт 19, 2007 4:29 pm

Ами това място зад кабината съм го оставил,защото така e на реалния самолет Arado:

Изображение

Изображение

Води се разузнавателен самолет.Иначе за перките си прав,ще ги направя наново.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот meekly » Пет Окт 19, 2007 10:13 pm

Някой дали ще се навие да направи торпедо за този самолет?После торпедото ще го включа в анимацията.Мисля да го поставя отдолу м/у ските.Да бъде голямо с перка отзад,за да може да я анимирам при пускането на торпедото във въздуга ще има специално кадри как запалва самата перка.Бих желал да е правено на блендер.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот ileto » Пет Окт 19, 2007 10:48 pm

Темата е преместена тук за по-подредено ;).

Много приятен модел, изчистен е. Дано успееш да го анимираш добре. Ти си го моделирал с Mod Tool - тя има ли възможност да експортва към други програми. В смисал ще има ли възможност да се анимира във Vue? За торпедото - имаш ли референтни картинки, сигурно си е специфично за модела ;).
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Мнениеот meekly » Пет Окт 19, 2007 10:55 pm

Да с XSI MOD tool е правен.Няма проблем за export-a.Ами нямам никакви снимки за торпедото.Важното в случайя да е достатъчно голямо за да се вижда под самолета.И аз се надявам да го анимирам успешно.Някой ако прояви желание,мога да му дам цялата разработка,за да види къде ще е най добре за торпедото и колко да бъде голямо сравнение самолета.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот meekly » Пет Окт 19, 2007 11:13 pm

Ако някой иска да се включи в проекта,може да предложи и нещо друго за анимацията.Примерно някакво пристанище тип кей или някакво low poly корабче.Тьй като анимацията ще е над вода трябва да е нещо свързано с нея.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот meekly » Пет Окт 19, 2007 11:36 pm

Изображение

Направих перките наново и добавих тези тръби от двигтаеля.Реално няма такова нещо :)

Ето поглед отзад:

Изображение
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот терпентина » Съб Окт 20, 2007 12:53 pm

Ами перките преди бяха по-добре.Само трябваше да ги усукаш малко.
Аватар
терпентина
 
Мнения: 230
Регистриран на: Пет Фев 02, 2007 7:44 pm

Мнениеот DRD_Earth » Съб Окт 20, 2007 1:57 pm

Аз мога да се включа за торпедото, даже вече съм го почнал. Оразмеряването мисля, че ще е лесно - select all > scale ;)
Относно перките: пак не са добре - както каза терпентина трябва да са засукани.
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот meekly » Съб Окт 20, 2007 3:14 pm

DRD_Earth написа:Аз мога да се включа за торпедото, даже вече съм го почнал. Оразмеряването мисля, че ще е лесно - select all > scale ;)
Относно перките: пак не са добре - както каза терпентина трябва да са засукани.


Чудесно!Покажи wip на торпедото да го видим.Иначе за перките вече ми стана ясно къде е проблема точно:).Ще го коригирам.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот DRD_Earth » Съб Окт 20, 2007 3:59 pm

Един бърз рендер на торпедото:
[res]torpedo_wip.png[/res]Лесната част съм я свършил, остава по-трудното - да направя винта :). Нямам опит в моделирането на перки, така че това ще ме позабави, а и трябва да поразгледам снимки на торпедни винтове :).
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот meekly » Съб Окт 20, 2007 4:11 pm

Браво DRD_Earth!Екстра става :) .
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот meekly » Съб Окт 20, 2007 4:29 pm

Само да имаш на предвид,че перката ще се анимира,смисъл да може да се върти:).Текстурите аз ще ги сложа.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот DRD_Earth » Съб Окт 20, 2007 5:37 pm

Да, перката ще е отделна. Само че да я направя ли отделена само в меш-а, или да е отделен обект? Как ще ти е по-удобно?
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Следваща

Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron