"КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот ha » Нед Мар 23, 2008 12:22 am

Муухахаха..:))
Ок ще имам впредвид камерата.;)
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот ha » Чет Юни 12, 2008 2:32 pm

Здравейте, досега оправях някой бъгове и оптимизирах тук-таме нещата и чак сега имам възможност да постна малък прогрес:
3ти враг - стрелец с почити завършено АИ
Храна и хелт поушъни, както и някои обекти-ключове и тн.
Вече героя може да носи "quiver" (хмм току що осъзнах, че незнам българската дума за това.)
Изображение

Изображение

Видео(малко outdated):
http://www.youtube.com/watch?v=gHoVXfVG1Gg
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот 3dom » Чет Юни 12, 2008 8:07 pm

Keep up the good work!

Интересно дали бързо и лесно ще можеш да портнеш играта към новостите в GE след Apricot?
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот ha » Чет Юни 12, 2008 9:42 pm

Не мисля да я портвам към новости поради много причини, които няма да изреждам.
Освен това доколкото разбрах Априкот няма да подобри ГЕ то на Блендер, а другите му модули. Така, че реално погледнато няма да има към какво да портвам:) . Направих няколко теста с 2.46 и с малки забележки всичко е ок с Крум,но 2.46 по мое лично мнение има доста бъгове и мисля, че ако почна да го ползвам по-скоро ще ме забави и усложни процеса отколкото да помогне с нещо.
Така, че мисля тази игра да е изцяло с ГЕ 2.45.
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот Syziph » Чет Юни 12, 2008 10:21 pm

Браво!
Много хубав напредък. Виждам че си поставил и мерник за лъка, треперенето на камерата е по-леко, и куп други подобрения.
Мисля че с такъв арсенал от възможности може да се започне сериозно развитие на една игра.
Може би осветлението и мъглата трябва да се пипнат още малко.
Чакам следващия ъпдейт!
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот carboon » Пет Юни 13, 2008 7:24 am

Много яко, BOD2 :D
А дали може да се направи мулти !?
Аватар
carboon
 
Мнения: 294
Регистриран на: Пет Апр 20, 2007 2:45 pm
Местоположение: Русе

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот ha » Пет Юни 13, 2008 9:14 am

Благодаря.
Възможно е, макар и да е много хард кодване. Имам такава идея, но няма да го направя това скоро, можеби 3-4месеца след като направя самата игра до края.
За БОД си прав, тази игра бе и още е еталон за мен. :)
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот ha » Чет Юни 26, 2008 12:03 pm

Ново видео с високо качество, представящо последните ъпдейти.
http://krum-game.com/video.html
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот ileto » Чет Юни 26, 2008 6:22 pm

Поздравления, много добре става! А има ли възможност за версия и за Linux ;).
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот ha » Пет Юни 27, 2008 8:54 am

Има естествено, нали това е идеята на Блендер-cross platform app. Но линукс и мак версиите на по-късен етап. :))
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот ha » Сря Сеп 03, 2008 5:06 pm

Тази седмица започвам да правя околната среда. Ето малко картинки за начало:

Изображение
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот ha » Чет Сеп 11, 2008 1:54 pm

Началото на гората...

Изображение
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот ileto » Чет Сеп 11, 2008 10:51 pm

Супер става, браво :clinoeil: . Може да направиш да може да откъсва цветенца ;)) .
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот 3dom » Пет Сеп 12, 2008 8:51 pm

Супер е.

@ileto
Хаха, не, по-добре да може да ги "окосява" с меча! :D
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Re: "КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот ha » Сря Дек 24, 2008 6:05 am

Само да покажа до къде я докарах:

Изображение
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron