"КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

"КРУМ" - battle mode, Enemy AI

Мнениеот ha » Вто Окт 09, 2007 12:57 pm

Здравейте, най-накрая успях да завърша отчасти батъл мода в игратя която разработвам на блендър.
Важно: за да удряте противника трябва да задържите атак бутона около секунда..иначе няма да се получи колизия между врага и оръжието.
АИ -то е завършено отчасти затова ще ви се струва отвреме навреме, че врагът е малко "неадекватен" ;)
Ето го и клавишите:

arrows - moves character;
numpad 0 - jump;
mouse b1 - attack
mouse b2 - block
mouse scroll - change weapons
combos: left+attack ; right+attack; (2 combos for now )

Даунлоуд:

http://www.depoilab.com/temp/krum.rar

Очаквам коментари, идей и критики. :))
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Мнениеот 3dom » Вто Окт 09, 2007 1:17 pm

Браво! Готино е!

Доста пъти го съсекох противника, но и той не се даваше де! Ще слагаш ли health bars?

По средета на долинката, където са двамата опоненти има един куб с дръпнат нагоре горен ръб. Май без да искаш си го сложил там, а може да е някакъв религиозен предмет или сграда, като кааба за мюсюлманите. Това само на шега иначе много се кефя какво си постигнал с Блендер!

Забелязах, че от определен ъгъл хората попадат в сянка и се виждат почти черни. Може ли да местиш една лампа със самите тях? или нещо такова?

Успех!
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Мнениеот ha » Сря Окт 10, 2007 10:07 am

Какво мислят от BlenderArtists за нея:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=107108 :wink:
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Мак ОС

Мнениеот терпентина » Сря Окт 10, 2007 10:53 am

Пусни и Мак весия,де!
Аватар
терпентина
 
Мнения: 230
Регистриран на: Пет Фев 02, 2007 7:44 pm

Мнениеот ha » Сря Окт 10, 2007 11:03 am

За съжаление засега нямам възможност за mac версия...но скоро се надявам да го компилират и за mac
Финализирана играта ще е компилирана за linux mac i win.
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Мнениеот терпентина » Сря Окт 10, 2007 11:41 am

това не е ли същата игра ,преди около 6 месеца пусна пробен тест?
Тогава още нямаше врагове и оръжия?
Аватар
терпентина
 
Мнения: 230
Регистриран на: Пет Фев 02, 2007 7:44 pm

Мнениеот ha » Сря Окт 10, 2007 12:36 pm

Да същата е, тогава работих на главния герой. Сега нещата ще се развият много по бързо,
защото основните елементи - движенията и гем плеъ с главния герой, както и АИ то на противниците, колизиите с
околната среда и много други дребни неща са вече готови. Общо взето остава идеята и моделинга на нивата
както и звука...естествено и инвентара и хелт баровете. абе май още 6 месеца и ще има почти завършен вид.
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Мнениеот Ste » Нед Окт 14, 2007 12:53 am

Браво! Става супер! Обаче имаш проблем с осветлението на пича.
Ste
 
Мнения: 164
Регистриран на: Пон Юли 10, 2006 11:12 pm
Местоположение: San Benedetto del Tronto

Мнениеот AKIRA_SAN » Нед Окт 14, 2007 3:35 pm

Изглежда интересно. :D
I want riches! I want Women! I want status and power!
I want everything in the world! That includes eternal life.
Аватар
AKIRA_SAN
 
Мнения: 76
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 5:00 pm
Местоположение: Neo Ruse

Мнениеот Syziph » Пон Окт 15, 2007 8:47 am

Както вече, споменах - играта върви много леко!
Много добро движение на персонажите и хубави текстури.
Би било хубаво ако постнеш картинки на героите и UV аранжировката, скрийнове от Блендер на средата (колко голямо е нивото?);)
Любопитно ми е - сам ли работиш по нея или в екип?
Също, можеш ли да препоръчаш някакви урочета за раздвижване на персонажи в GE?
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот ha » Пон Окт 15, 2007 4:46 pm

Да ще постна скриинове по-късно. Относно уроци за анимиране на персонажи, честно да си кажа незнам...това според мен е свързано по-скоро с
опит..няма урок който да те научи...въпрос на проба-грешка е..докато не останеш доволен.
Играта я правя сам засега..но ще се радвам на помощ за моделинг на нивата и околната среда,както и идей за единици и сюжет, който все още липсва.:))
А междувременно на адреса по-долу е ново демо - с доста подобрения по скриптовете..врагът вече е активен и ще трябва да се защитавате ако искате да останете
живи. ;) Освен това е нощ..малко се заиграх да видя как би изглеждала една нощна сцена...

http://www.depoilab.com/temp/krum_night_window.rar

P.S. .blend засега е 6 mb заедно с текстурите и моделите.
БТВ...музика и звуци също липсват, мога да намеря много звуци от игри..но ми се иска нещата да са изцяло собственоръчно правени.
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Мнениеот Syziph » Пон Окт 15, 2007 5:19 pm

Ето една идея за сюжет:
Млад средностатистически българин пропада в канализационна шахта, след като не забелязва че капака липсва :)
Губи съзнание. Когато се събужда разбира че е попаднал в алтернативен свят. Облечен е в доспехи а около него неприятели желаещи неговата смърт.
Нивото свършва когато успее да намери шахта в която скача без да се замисля.
Следващото ниво е др. алтернативен свят и той паке е в друго бойно снаряжение и т.н.
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

хаха

Мнениеот терпентина » Пон Окт 15, 2007 6:36 pm

Много яка идея,честно!!javascript:emoticon(':D')
Аватар
терпентина
 
Мнения: 230
Регистриран на: Пет Фев 02, 2007 7:44 pm

Мнениеот ileto » Пон Окт 15, 2007 7:27 pm

Много е добре, ha. Визията е много приятна. Имах само проблем с лъка - от тялото на героя не виждам точно къде се цели ;).

P.S. "Канализационната шахта - портал" - наистина звучи добре :).
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Мнениеот ha » Вто Окт 16, 2007 10:18 am

Да идеята е добра, но какво ще бъде крайното послание, каква ще е всъщност целта на героя, защо ще му се случват тези неща.
Ако сте играли Soul River поредицата....там има много силно застъпен сюжет със силни сцени и думи. Направо започваш да съчувстваш
на геройте...като я изиграеш (Defience) имаш чувството, че си гледал филм.
ha
 
Мнения: 74
Регистриран на: Сря Апр 11, 2007 5:00 pm

Следваща

Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron