General Blender (promoted) W.I.P

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

General Blender (promoted) W.I.P

Мнениеот meekly » Съб Авг 11, 2007 11:39 am

Започнах да чета книгата на Tony Mullen и ето малко прогрес от modeling часта:

Изображение

Изображение

Смятам главно да се захвана с текстурирането на модела.

Критика и коментар е добре дошло.
Последна промяна meekly на Вто Авг 14, 2007 12:23 pm, променена общо 1 път
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот Syziph » Съб Авг 11, 2007 2:15 pm

Оправи челото.
Също в областта на корема можеш да поизгладиш малко.
Може ли да покажеш жицата?
Преди да започнеш с текстурирането се подсигури че модела е завършен и годен за анимиране. Иначе при всяка корекция ще трябва да поправяш и мапинга на текстурата.
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот терпентина » Пон Авг 13, 2007 10:55 am

Ей,meekly,твоя е по-добър!
Неговия е прекалено картуун,и мен ме дразни,особено в мутрата.

Давай-успех! И направи нещо по-различно от скокове и ходене. :D javascript:emoticon(':D')
Аватар
терпентина
 
Мнения: 230
Регистриран на: Пет Фев 02, 2007 7:44 pm

Мнениеот meekly » Пон Авг 13, 2007 7:03 pm

терпентина написа:Ей,meekly,твоя е по-добър!
Неговия е прекалено картуун,и мен ме дразни,особено в мутрата.

Давай-успех! И направи нещо по-различно от скокове и ходене. :D javascript:emoticon(':D')


Благодаря терпентина!Всъщност направих някой леки поправки по меша,и намалих ръба на главата за който спомена Syziph,но отново има ръб който е част от челото.За сега няма да поствам нови картинки тъй като работя по текстурирането,а и имам идея от капитан да го повиша в генерал,за тази цел съм наумил някой екстри към персонажа:)Идеята ми е да заприлича на наистина строг генерал от старата школа :lol: .
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот meekly » Вто Авг 14, 2007 12:33 pm

:D Ето малко прогрес по текстурирането на Генерала или Адмирала.Не знам кое от двете е по-виш чин,но текстурите на офицерската шапка са на адмирал :D .

Изображение

Очите умишлено са скрити под строгата му фуражка,че още не са готови :) .Чудя се дали да не преработя изцяло по мой вкус облеклото на сърдития генерал и да придобие по-внушителен вид на военен :roll: ,че с тоя "super hero" облекло малко не си пасват нещата с моята идея.Смятам да има побеляла коса,все пак е от старата школа офицер и това ще му отива :) .
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот meekly » Вто Авг 14, 2007 2:19 pm

Като приключа с текстурите,смятам да се захвана с анимирането на Генерала :) Имам идея за анимация и се надявам след време да я изпълня.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот meekly » Вто Авг 14, 2007 3:01 pm

Имам затруднения с веждите.Искам сам да си нарисувам веждите,но не знам как да експортна рисунката в алфа канал.Ето вижте:

Изображение

Това е с Gimp правено и си мислих,че е достатъчно фона да е бял и като дам Use Alpha ще се скрие,но нищо не става.Рисунката е PNG формат,защото знам че подържа алфа канал.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот 3dom » Вто Авг 14, 2007 4:20 pm

Ами не трябва да е бял фона, а прозрачен, това е алфа канала, когато е прозрачен. Пробвай с тази (направих бялото прозрачно):
Изображение
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Мнениеот meekly » Вто Авг 14, 2007 4:27 pm

Благодаря 3dom за рисунка,но не си ме разбрал:).Искам да разбера как да направя фона прозрачен?
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот 3dom » Вто Авг 14, 2007 4:34 pm

8)

Слагаш си текстурата, която има прозрачност, в настройките на текстурата давай UseAlpha.

В MapTo даваш Alpha, след това там при цвета на материала имаш колко да е стойността на алфа канала, дай го на 0.
И накрая даваш и Ray Transparency.

[res]test123456.jpg[/res]
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Мнениеот 3dom » Вто Авг 14, 2007 4:35 pm

Или чакай, ти за GIMP ли питаш? :lol: 8)
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Мнениеот meekly » Вто Авг 14, 2007 5:28 pm

3dom написа:Или чакай, ти за GIMP ли питаш? :lol: 8)


Това го знам вече :)Аз питам за Гимпа как да си направя алфа канал :roll: .
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот 3dom » Вто Авг 14, 2007 6:58 pm

Аааа..:roll: Най-добре преди да почнеш да рисуваш да си направиш картинката с прозрачен фон, иначе при теб както е, отиваш в настройките на layer-a и даваш transparency, после Add Alpha Channel и избираш по цвят бялото и го триеш, отдолу ще остане прозрачно... :wink:
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Мнениеот Syziph » Вто Авг 14, 2007 10:28 pm

По-бързо става с Layer->Transparency->Color to Alpha.
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот Syziph » Вто Авг 14, 2007 10:31 pm

По-бързо става с Layer->Transparency->Color to Alpha.
Космите на веждите имат малко по-различна ориентация.
Изображение
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Следваща

Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron