Population transport vessel

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

Мнениеот Syziph » Съб Сеп 22, 2007 9:24 pm

Действаш доста бързо в сравнение със Софийското :D

Досега се въздържах от постване, защото нямах никаква идея кое какво представлява :)

Със сигурност ще станат много . Дано не прекалено много защото вече започва да се усеща насичането когато завъртам перспективата в Edit mode .


Винаги можеш да скриеш частите, с които не работиш в момента или пък да ги преместиш в друг слой.
До колко полигона е стигнал модела?
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот DRD_Earth » Нед Сеп 23, 2007 7:06 pm

Vertices: 33650
Faces: 36879

Ако започне непоносимо много да ми насича определено ще прибягна и до скриване на части :)
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот Syziph » Нед Сеп 23, 2007 7:24 pm

Доста сериозно количество :shock:
Друго нещо за което се сещам е да представиш някои от детайлите като текстури (color map, bump map или displacement map).
Хубаво е да отделиш време на UV картирането преди елементите да са станали прекалено много и в случай, че решиш да използваш дупликати.
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот терпентина » Пон Сеп 24, 2007 10:23 am

Малко oftopic,ама нна колко то4ки и фейса почва да ви засича Блендера?
На мойта машинка(1.33 ГХ 768 Рам)държи до към 1 000 000 и после става трудно местенето.

Винаги съм се питал на други машини до колко точки работата е плавна?

От Блендернейшън казват че към 3 милиона вече е лимита.
Аватар
терпентина
 
Мнения: 230
Регистриран на: Пет Фев 02, 2007 7:44 pm

Мнениеот DRD_Earth » Пон Сеп 24, 2007 10:47 am

Не съм си засичал, но можеби около 30 000 почна да ми насича, но не съм сигурен. Иначе моята машина е: 1.58GHz, 512RAM.
Не знам как е при вас, но на мен ми насича само в Edit mode(сигурно защото трябва да се "нарисуват" и върхове, и ръбове, и лица), а в Object mode още ми върви гладко :)
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот 3dom » Пон Сеп 24, 2007 11:07 am

Най-много точки имам в един стар проект. Там са 1 200 000 (но са общо точки примерно в 10 обекта). В Object Mode при Wireframe draw type въобще не засича. Когато е Shaded вече почва малко да насича, но се търпи. Копирах обектите станаха 2 милиона и половина и пак когато е Wireframe въобще не ми насича, кагато е Shaded насича толкова колкото като са 1.2 мил. Сега пробвах нещо друго - направих един куб и го субдивайднах до 24 хил точки, никакво насичане, обджект, едит моуд все тая. Стигнах до 98 хиляди, почна да насича малко в един моде (не че насича а просто по-бавно се работи, но пък е плавно). Още веднъж събдивайднах и станаха към 400 хил точки. Тогава в едит моде доста си насича.
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Мнениеот kmn » Пон Сеп 24, 2007 8:02 pm

3dom: тва е доста интересна тема. аз например съм с две машини-
лаптоп с 2xCPU @1,66GHz, 1GB RAM, nVIDIA GeForce Go 7300 256MB
десктоп athlon XP 1900+ 1GB RAM, nVIDIA GeForce FX 5500 128MB

познайте кое почва да насича по-рано? :)

лаптопа!

изглежда че мобилната версия на GeForce е доста орязана откъм производителност, за сметка на кВ/ч които гълта :)
сега разбирам защо някои настолни платки искаха допълнително захранване :)

май доста оффтопик стана
извинявам се за което

кмн

ПС: забравих да споделя че сравнението съм го правил когато десктопа беше с един дюрон на 1,1 ГХерца и 512МБ РАМ
АНИМАЦИЯ ЗАЛИВА ЦЯЛАТА ЗЕМЯ!
Аватар
kmn
 
Мнения: 228
Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 10:55 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот Syziph » Пон Сеп 24, 2007 9:04 pm

Както вече споменах в горните постове има достатъчно трикове, за да се справим с големия брой полигони.

Освен това не винаги големия брой полигони дава добрата визия на модела. Точно обратното - колкото по-пестеливо и изкусно съумееш да направиш формата, толкова по-високо се изкачваш в 3D майсторството.
:D Звучи като ефтина реклама, но това е самата истина.
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Предишна

Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron