Bull

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

Bull

Мнениеот meekly » Съб Юли 14, 2007 10:59 pm

Напоследък нямах време да се занимавам с 3д-то и да отделя време за изучаване,но ето един wip на бик.

Изображение

Това е просто една глава на бик и от всички органични неща които съм правил това ми се струва ,че има някаква форма :lol: .Използвал съм Z-brush 2.0 ,Blender и YafRay.
Както виждате няма никакви текстури просто цвят имитация на злато.
Бих искал да ви питам:кой метод за текстуриране бихте ми препоръчали за тази глава?
Нещо не можах да намеря добри референции за бик,ако някой знае злучайно може да постне линкове.Не претендирам за точност.

:)
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот Syziph » Нед Юли 15, 2007 3:01 am

Доста е деформирана главата - липсват и правилните пропорции.
Не се намират трудно снимки, но най-добре е да потърсиш статуя или жив модел и си щтракнеш няколко референции:D

http://www.shippyrodeobulls.com/104nbul8-06.JPG
http://www.shippyrodeobulls.com/jeanwhtcow9-06.JPG
http://www.smithangusranch.com/_borders ... me_338.jpg
http://www.courtneyherefords.com/frontcover.jpg

http://www.pixolator.com/zbc/showthread ... light=bull ;)
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот meekly » Нед Юли 15, 2007 2:15 pm

Syziph написа:Доста е деформирана главата - липсват и правилните пропорции.
Не се намират трудно снимки, но най-добре е да потърсиш статуя или жив модел и си щтракнеш няколко референции:D

http://www.shippyrodeobulls.com/104nbul8-06.JPG
http://www.shippyrodeobulls.com/jeanwhtcow9-06.JPG
http://www.smithangusranch.com/_borders ... me_338.jpg
http://www.courtneyherefords.com/frontcover.jpg

http://www.pixolator.com/zbc/showthread ... light=bull ;)


Да прав си за формата,доста деформирана е.Мерси за линковете,чудесни референции :wink: .Моя бик прилича повече на конска глава като му махнеш рогата :roll: .
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот Syziph » Нед Юли 15, 2007 5:20 pm

Запази си модела!
Можеш да го превърнеш в някакво фантастично създание;)
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот ileto » Нед Юли 15, 2007 5:44 pm

За метода за текстуриране - мисля че е най-добре с UV-mapping, но специално при мен като са много лицата и става доста тромаво. Може пък обаче да пробваш и с Vertex Paint да положиш цветове. Това е донякъде предимството на Sculpt режима в Blender - че може да слезеш да по-ниско ниво и да си настроиш UV координатите, пък после да си моделираш детайла на по-високо ниво и да си рендерираш с Blender всичко. Мисля, че също е вариант да нарисуваш текстурата и направо в Z-brush ;).
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Мнениеот Syziph » Нед Юли 15, 2007 9:39 pm

Ами направи шевове (Mark seams) на рогата и на централната линия на главата и врата.
За рогата можеш да използваш цилиндрично картиране, за главата може планарно (отстрани, ако искаш текстурата да е симетрична) или Unwarp (за препоръчване).
Трудно е да се говори за метод при такава сложна форма. Просто търсиш най-подходящия начин за "срязване" на отделните части на модела.
_/||\_o;
Аватар
Syziph
 
Мнения: 852
Регистриран на: Вто Сеп 19, 2006 11:16 am
Местоположение: Sofia


Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron