W.I.P House

Мястото където ще се обсъждат текущи проекти, идеи, концепти, рендери и т.н. създадени с Blender3D

Модератори: ileto, kmn

W.I.P House

Мнениеот meekly » Пет Май 25, 2007 12:24 am

Здравейте на всички,представям проекта в/у,който работя,уча и се надявам тук да срещна вашата помощ и заедно да довършим проекта.

Изображение

Срещам огромни затруднения с материала и текстурите на стъклото.Всякакви идей отностно как да направим тези стъкла да изглеждат,като истински с отражения и т.н ще са от голяма полза.Също така имам огромен проблем с WORLD раздела.Запознат съм с принципите,но не знам как е правилно да се приложат,като например в небе,земя и природа около къщата.Знам,че Blender има огромни възможности и може да се постигне всичко това,но без разбиране и опит е трудно да се гради нещо.За това се надявам да споделите вашия опит и разбиране и тази къща да стане фотореална.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот 3dom » Пет Май 25, 2007 10:16 am

Добре става!

За стъклото - сложи му текстура с някаква картинка, примено изглед на други сгради или планина, направи малко алфа прозрачност, сложи и да отразяват малко. А да най-добре всички стъкла, които гледат към една и съща посока да ги направиш един обект, за да може като сложиш текстурата, тя да се "разпредели" на всички, т.е. всяко стъкло да "отразява" различна част от текстурата...

Виж по такъв начин тук един проект как става:

[res]r1.jpg[/res]
[res]r2.jpg[/res]
[res]r3.jpg[/res]
[res]r4.jpg[/res]
Аватар
3dom
 
Мнения: 514
Регистриран на: Сря Юли 05, 2006 1:03 pm

Мнениеот DRD_Earth » Пет Май 25, 2007 2:14 pm

Добре си направил модела, браво!
За да постигнеш фотореализъм, когато ренд-ваш пусни ambient occlusion. Ако пак не става много добре, поразбутай малко настройките на материалите.
Blender - freeware power
Аватар
DRD_Earth
 
Мнения: 201
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 10:15 pm
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Мнениеот meekly » Пет Май 25, 2007 4:37 pm

DRD_Earth написа:Добре си направил модела, браво!
За да постигнеш фотореализъм, когато ренд-ваш пусни ambient occlusion. Ако пак не става много добре, поразбутай малко настройките на материалите.


Да збравих да спомена,че това е рендвано с YAFRAY и GI.
meekly
 
Мнения: 210
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 12:12 am

Мнениеот ileto » Пет Май 25, 2007 7:19 pm

И аз мисля, че моделът е много добре. Освен текстурите според мен е важно обектът да създава съответното чувство и за размер. Както 3dom е показал - различни дръвчета, разни други елементи. Също и камерата има значение в какво положение е.
Аватар
ileto
 
Мнения: 845
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 1:27 pm

Мнениеот Ste » Съб Май 26, 2007 12:26 am

А аз бих ти дал един чисто фотографски съвет. :D
35 милиметровият обектив изкривява преспективата - сложи на камерата 50!
Ste
 
Мнения: 164
Регистриран на: Пон Юли 10, 2006 11:12 pm
Местоположение: San Benedetto del Tronto


Назад към Текущи работи / Work In Progress

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron